شاهرود - ایرنا - مرحله نهایی اردوی آمادگی تیم تکواندو نونهالان دختر کشور به منظور شرکت در رقابت‌های جهانی، از امروز (سه‌شنبه) در شاهرود استان سمنان آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۱۹۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹ 08 August 2023

به گزارش تابناک سمنان به نقل از ایرنا، این اردو در شاهرود به منظور حضور قدرتمند تکواندوکاران در رقابت‌های جهانی نونهالان دختر از ۶ تا ۹ شهریورماه در کشور بوسنی است.

سرمربی تیم تکواندو نونهالان دختر ایران روز سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مرحله دوم اردوی آمادگی تیم تکواندو نونهالان دختر با حضور ۱۰ تکواندوکار به مدت ۲ هفته در شاهرود برگزار می‌شود.

نیلوفر صفریان با اشاره به اینکه مرحله نخست اردوی تمرینی به مدت ۲ هفته در شهر رشت برگزار شد، افزود: ۲ تکواندوکار از ۱۲ نفر شرکت کننده در اردوی رشت برای حضور در رقابت‌های آسیایی انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه ۱۰ نفر باقیمانده برای ادامه تمرینات به اردوی شاهرود دعوت شدند، ابراز کرد: این تکواندوکاران نونهال در ۱۰ وزن به مصاف حریفان در رقابت‌های جهانی در کشور بوسنی می‌روند.

سرمربی تیم تکواندو نونهالان دختر کشور ادامه داد: تمرینات هوازی و همچنین آماده‌سازی انتقال به تمرینات غیرهوازی در این اردوی تمرینی در دستور کار قرار دارد.

صفریان با بیان اینکه تمرینات طی ۲ مرحله در هر روز انجام می‌شود، اظهار کرد: «پروین کشاورز» از قزوین و «فاطره مطهری» از مازندران مربیانی هستند که در این اردو تیم را همراهی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه اردوی آمادگی شاهرود در باشگاه قهرمانی مولانا واقع در مجموعه آبشار در حال برگزاری است، ابراز کرد: این اردوی آمادگی با حضور نونهالانی از استان‌های سمنان، تهران، مازندران، اصفهان، البرز و یزد، تا پایان مردادماه ادامه دارد.

سرمربی تیم تکواندو نونهالان دختر ایران ادامه داد: «هلیا ابراهیمیان» تکواندوکار شاهرودی از استان سمنان در این مرحله از اردوی آمادگی حضور دارد.

صفریان افزود: پس از برگزاری اردوی شاهرود، با حضور در تهران مقدمات سفر برای حضور در رقابت‌های جهانی فراهم خواهد شد.

۷۵۰ تکواندوکار و ۳۰ مربی و داور این رشته ورزشی در شهرستان شاهرود فعالیت دارند و بیش از سه هزار نفر در رشته‌های رزمی مختلف مشغول ورزش هستند.

شهرستان شاهرود در شرق استان سمنان به خاطر داشتن امکانات مناسب ورزشی، هر سال میزبان برگزاری مسابقات کشوری و نیز اردو‌های آماده‌سازی تیم‌های ملی در رشته‌های گوناگون است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار