در اولین جمعه محرم برگزار می شود؛
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از پیش بینی انجام بیش از هشت میلیون نفر همزمان با دهه اول محرم خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲ 14 October 2015
حجت الاسلام سید جلال حسینی در نشستی مطبوعاتی که در محل سالن همایش‌های بین المللی روابط عمومی آستان قدس رضوی برگزار شد، افزود: همچنین تمامی اقدامات برای پذیرایی هر چه مناسب تر شایسته تر از بیش از دو و نیم میلیون زائر و مجاور بارگاه منور رضوی در ایام دهه اول محرم فراهم شده است.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی به شاخص‌ترین برنامه‌های این مجموعه برای عزاداری دهه اول محرم اشاره کرد و یادآور شد: در همین راستا گردهمایی هیئات مذهبی و به تن کردن لباس عزا در روزچهارشنبه، ۲۲ مهرماه امسال رأس ساعت ۱۵: ۳۰ در صحن انقلاب برگزار می‌شود.

حسینی ادامه داد: اجتماع باشکوه شیرخوارگان حسینی، ۱۴۰ حلقه معرفت، ویژه‌برنامه اجتماع دانش آموزان و برپایی ویژه برنامه‌های روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی از دیگر اقدامات تدارک دیده شده برای این ایام است.

منبتی معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی نیز در این نشست با اشاره به وجود هفت هزار هیات ثبت شده در شورای هیئات مذهبی استان خراسان رضوی گفت: از این میزان بیش از چهار هزار هیات فعال هستند که پیش بینی می‌شود افزون بر ۶ هزار هیات در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی برای عرض تسلیت به حرم امام رضا(ع) مشرف شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار