سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: ۱۵ ورزشکار لرستانی در رشته های مختلف بازی‌های المپیک آسیایی مهرماه ۲۰۲۲ هانگژو چین حضور خواهند داشت.
کد خبر: ۱۱۱۸۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵ 07 August 2023

به گزارش ایرنا از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، احسان یاوری روز دوشنبه در نشست شورای ورزش لرستان اظهار کرد: سرمایه گذاری در ترویج و حمایت از ورزش موجب کاهش معضلات اجتماعی و بزه کاری در جامعه می‌شود همچنین عموم جامعه در کنار ورزش قهرمانی انگیزه پیدا خواهد کرد.

وی گفت: ۱۵ ورزشکار لرستانی در بازی‌های المپیک آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو چین حضور دارند و از دستگاه‌های اجرایی که توانایی اعتباری دارند انتظار داریم در حد توان به عنوان اسپانسر این قهرمانان را که مایه سربلندی و افتخار استان هستند حمایت کنند.

وی افزود: حمایت معنوی مسوولین از قهرمانان استان ضروری است و در این راستا برنامه‌هایی برای تجلیل از این قهرمانان خواهیم داشت.

یاوری بیان کرد: استفاده از ظرفیت اساتید دانشگاه در رشته تربیت بدنی به عنوان راهنمایان علمی هیات‌های ورزشی و نخبه پروری برای تربیت مربیان آگاه از بین قهرمانان ورزشی برای توسعه ورزش استان ضروری است.

این رقابت‌ها در ۴۰ ورزش شامل ۶۱ نوع رشته و ۴۸۲ ماده ورزشی برگزار میشود. بازی‌ها در ابتدا قرار بود از ۱۰ تا ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شوند، اما این رویداد به دلیل همه‌گیری کرونا در ۶ مه ۲۰۲۲ به تعویق افتاد. در ۱۹ ژوئیه ۲۰۲۲، تاریخ‌های جدید از ۲۳ سپتامبر تا ۸ اکتبر ۲۰۲۳ اعلام شد.

برچسب ها: لرستان ، خرم آباد ، ورزشی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار