رئیس اداره ایمنی و حریم راه اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: با اجرای طرح چهاربانده محور شهرکرد- شلمزار ۹ کیلومتر از جاده ایمن‌سازی شد و تنها ۲ نقطه معارض دارد.
کد خبر: ۱۱۱۸۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹ 07 August 2023

به گزارش تابناک چهر مخال و بختیاری، فریدون پیشکار امروز در گفتگویی در شهرکرد، گفت: سه کیلومتر از مسیر شهرکرد – شلمزار نیاز به حفاظ بتنی داشت که عملیات اصلاح محور انجام شده است و تا عصر۱۶ مردادماه در اختیار کاربران جاده‌ای قرار می‌گیرد.

رئیس اداره ایمنی و حریم راه اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: حفاظ بتنی جاده و نصب علائم عمودی راهنمایی، انتظامی و اخباری انجام شده و عملیات خط‌کشی چهارخطه این محور از خروجی طاقانک تا ابتدای سه‌راهی قطب صنعتی در مراحل پایانی است.

وی ادامه داد: اجرای این عملیات ۲ سال به طول انجامید و تاکنون ۷۰ میلیارد تومان اعتبار در آن هزینه شده است.

پیشکار اظهار داشت: با اجرای طرح چهاربانده در این محور ۹ کیلومتر از جاده ایمن‌سازی شده و تنها ۲ نقطه از آن معارض دارد که در صورت همکاری مردم شهرکیان، طاقانک و روستای بهرام‌آباد از زمین‌های کشاورزی اطراف برای تعریض شدن جاده استفاده می‌شود.

رئیس اداره ایمنی راه‌ها و حریم راه اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در پایان گفت: ۲ پل زیرگذر و روگذر در این جاده پیش‌بینی شده، پیمانکار طرح مشخص و قرارداد آن با اداره‌کل راه و شهرسازی نیز بسته شده است که در صورت موافقت مردم اجرای عملیات آغاز می‌شود.
منبع/فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار