مدیرکل آموزش و پرورش ایلام:
مدیرکل آموزش و پرورش ایلام گفت: انتخاب و انتصاب راهبران آموزشی باید با توجه به قوانین و مقررات صورت گیرد.
کد خبر: ۱۱۱۸۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰ 07 August 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ علی درویشی در نشست شورای راهبری راهبران آموزشی، خواستار برنامه ریزی دقیق و منظم برگزاری جلسات در جهت ارتقای سطح آموزشی راهبران شد و اظهار داشت: کارگروه به صورت منظم با برگزاری جلسات در طول سال تحصیلی مشکلات و چالش های راهبران را بررسی نماید.

وی برنامه ریزی های لازم جهت راهبری و هدایت، راهبران آموزشی را ضروری دانست و افزود: انتخاب و انتصاب راهبران آموزشی باید با توجه به قوانین و مقررات صورت گیرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان پیگیری، نظارت و ارزیابی راهبران آموزشی را به عنوان یک اصل مهم عنوان کرد و در ادامه تصریح کرد: با توجه به تفویض اختیاری که به مناطق و شهرستان ها در این زمینه صورت می‌گیرد، ارزیابی راهبران با دقت نظر و با رعایت الزامات قانونی انجام گیرد.

فاطمه پاپی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان و دبیر این شورا در ابتدای این جلسه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت عملکرد راهبران اموزشی و تقدیر از دغدغه مندی اعضا جهت حضور در این نشست، انتخاب راهبر خوب و شایسته را یک فرآیند مهم عنوان کرد و گفت: در هر منطقه ای که راهبر آموزشی قوی و مسلط به کار آموزشی و پرورشی حضور داشته به رشد و بهبود عملکرد معلمان منتج شده است و به همین دلیل انتخاب و انتصاب راهبران واجد شرایط مد نظر ما خواهد بود.

گفتنی است ؛ توانمند سازی معلمان چند پایه ، تجهیز امکانات برای مدارس عشایری، بررسی وظایف راهبران، برگزاری کارگاه های آموزشی،… از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست توسط سایر اعضا بود./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار