همسر شهید مدافع حرم حاج حسین علیخانی از شهدای شاخص مدافع حرم کشور پیرامون هتک حرمت به خانواده‌اش ماجرا روایت کرد.
کد خبر: ۱۱۱۸۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵ 06 August 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، همسر شهید مدافع حرم حسین علیخانی درباره این هتک حرمت اظهار کرد: در روز جمعه ۱۳ مرداد ماه سال جاری ساعت ۵ عصر برای خرید از منزل خارج شدم پسرم کرمانشاه نبود و۲ دخترم در منزل به سر می‌بردند بعد از خرید ساعت ۶ عصر داخل مجتمع مسکونی محل سکونتم شدم که به منزل برگردم؛ در محوطه عمومی مجتمع موردی که کشف حجاب کرده بود را دیدم از آنجا که وظیفه شرعی خود می‌دانستم تذکر دادم، اما دختری که کشف حجاب کرده بود به مادرش گزارش تذکر من را داد و دختر و مادر همراه زنی دیگر دنبال من راه افتادند و مدام داد می‌زدند که اگر جرأت داری بایست؛ من گام‌هایم را تند کردم که آن‌ها به من نرسند که مبادا چادر را از سرم بکشند و سریع وارد بلوک شدم.

وی افزود: آن‌ها دختر بچه‌ای را به دنبال من فرستاده بودند تا واحد ما را یاد بگیرد، دختر بچه دید من داخل واحد شدم و به آن‌ها گفت.

وی گفت: آن‌ها به درب منزل ما رسیدند با فحاشی و هتاکی با ضربه‌های ممتد و متعدد به درب می‌کوبیدند و فریاد می‌زدند که درب را باز کنید وگرنه درب را می‌شکنیم و داخل می‌آییم.

وی ادامه داد: من به آن‌ها از پشت درب گفتم که اگر نروید به ۱۱۰ زنگ می‌زنم؛ آن‌ها با تمسخر و فحاشی گفتند ما را از پلیس می‌ترسانی زنگ بزن و بگو بیایند؛ من به پلیس زنگ زدم و آدرس را دادم و آن‌ها گفتند که یک تیم را خواهند فرستاد.

وی خاطرنشان کرد: من به دختر کوچکم که خیلی ترسیده بود و گریه می‌کرد گفتم شما داخل اتاق برو و بیرون نیا به دختر بزرگم گفتم دخترم مانتو و روسری با چادرت را بپوش و بعد موبایل خودم را به او دادم و گفتم من در را باز می‌کنم شما از این ۲ خانم فیلم بگیر که اگر پلیس آمد مدرکی داشته باشیم و بتوانیم از خودمان دفاع کنیم.

همسر شهید حسین علیخانی گفت: تا دخترم آماده شد این خانم‌ها مدام به در می‌کوبیدند و فحاشی می‌کردند؛ درب را در حالی که دخترم در حال فیلمبرداری بود باز کردم تا در را باز کردم به من حمله ور شدند یک دفعه متوجه دخترم شدند که در حال فیلمبرداری است و به او حمله کردند روسری و چادرش را از سرش کشیدند محکم به سر و صورتش می‌زدند و با پیچاندن دستش گوشی را از او گرفتند و با انداختن گوشی؛ گوشی خاموش شد و دیگر روشن نشد.

وی تاکید کرد: من برای نجات دخترم از دست آن‌ها به سمتش رفتم که یک دفعه با حمله آن‌ها به سر و صورت و بازویم مواجه شدم با مشت محکم به بازو و صورتم کوبیدند دختر کوچکم بی‌تاب شده بود و مدام گریه می‌کرد و داد میزد.

وی اضافه کرد: من و دخترم به زور آن‌ها را بیرون کردیم و در را روی آن‌ها بستیم آن‌ها همچنان در راهرو و محوطه مجتمع حرف‌های زشت و رکیک به ما می‌زدند من گفتم ما به پلیس زنگ زدیم الان می‌آیند آن‌ها داد زدند که بگو بیایند ما روبروی بلوک ۱۳ منتظر پلیس هستیم.

همسر شهید علیخانی بیان کرد: مدتی طول کشید تا پلیس آمد؛ من از منزل خارج شدم و دخترانم در منزل ماندند؛ نزد پلیس رفتم و شرح ماجرا دادم، اما این ۲ زن همچنان پیش پلیس فحاشی می‌کردند آن‌ها چادر و حجاب مرا مسخره می‌کردند و حرف‌های زشت و نامربوط به من می‌زدند وعده‌ای که دور ما جمع شده بودند به من می‌خندیدند؛ بعد از چند دقیقه دختر بزرگم آمد و از آن‌ها پیش پلیس شکایت کرد که ناگهان یکی از آن‌ها دست دخترم را پیچاند و محکم هولش داد من آمدم که اجازه ندهم که دخترم را دوباره بزند یک دفعه جلوی چشم پلیس محکم توی گوشم زد.

وی تاکید کرد: پلیس گزارشی از ماجرا تهیه کرد، چون خودش نظاره‌گر فحاشی و کتک خوردن من و دخترم بود آن دو خانم را با خود به کلانتری برد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار