سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان در دیدار با خانواده «شهیدان سبزخدا و علی‌میرزا سلامتی» امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را مدیون پایمردی، فداکاری‌ها و ایثار شهدا و خانواده‌های آنان دانست.
کد خبر: ۱۱۱۸۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵ 06 August 2023

به گزارش تابناک لرستان به نقل از ایسنا، در آستانه سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی فرهاد فرامرزیان، سرپرست جهاددانشگاهی واحد لرستان، شامگاه چهاردهم مردادماه با حضور در منزل شهیدان «سبزخدا و علی‌میرزا سلامتی» با خانواده این شهیدان دیدار و گفتگو کرد.

سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان در این دیدار که مدیر حراست، برخی از جهادگران جهاد دانشگاهی، مدیر بازرسی و مدیر رسانه بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان نیز حضور داشتند امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را مدیون پایمردی، فداکاری‌ها و ایثار شهدا و خانواده‌های آنان دانست.

وی گفت: به تعبیر قرآن کریم، شهدا زنده و ناظر بر اعمال و رفتار ما بوده و مقربان درگاه الهی هستند.

این مسئول با بیان اینکه مسئولیت‌ها در نظام جمهوری اسلامی ایران، امانت شهدا هستند چراکه این کشور هر چه دارد به برکت خون شهدا است، ادامه داد: امیدواریم که تمامی مسئولان امانت‌دار خوبی برای شهدا و خانواده‌های آنان باشند.

فرامرزیان بر لزوم ارتباط مستمر و سرکشی از خانواده‌های شهدا تأکید کرد و با بیان اینکه مسئولان در مسیر خدمت به مردم نیازمند دعای خیر خانواده‌های شهدا هستند، گفت: ظرفیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای جهاددانشگاهی لرستان به ویژه دو خبرگزاری ایکنا و ایسنا باید بیشتر از گذشته در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، معرفی شهدا و وصیت‌نامه آنان تلاش کنند.

سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان گفت: دیدار با خانواده شهدا برای ما افتخار است و امروز فرصتی و توفیقی شد که در آستانه چهل و سومین سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی با خانواده شهیدان سلامتی که علاوه بر تقدیم دو شهید و چندین جانباز، دین خود را به انقلاب ادا کرده است، دیدار کنیم.

همچنین در این دیدار اخوان شهیدان سلامتی حضور داشته و در خصوص فضیلت‌های اخلاقی این شهیدان سخن گفتند.

گفتنی است شهید علی‌میرزا سلامتی ۱۹ فروردین ۶۹ در سن ۲۴ سالگی و شهید سبزخدا سلامتی ۱۹ اردیبهشت ۶۱ در سن ۲۰ سالگی در عملیات بیت‌المقدس به فیض شهادت نائل آمدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار