رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان چهارمحال وبختیاری از راه اندازی سیستم تله متری در آب و فاضلاب لردگان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۸۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶ 05 August 2023

به گزارش تابناک چهارمحال وبختیاری و به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین، محمد کریمی افزود: در جهت مدیریت تولید و مصرف آب شرب این سیستم در امور آب و فاضلاب شهرستان لردگان راه اندازی گردید.

مهندس کریمی گفت: تله متری یک فرآیند ارتباطی تمام اتوماتیک است که از طریق آن داده‌های اندازه گیری شده در نقاط دور دست یا غیر قابل دسترس جمع آوری می‌شوند و با تجهیزات مورد نظر به منظور نظارت و کنترل از راه دور منتقل می‌گردند.

وی گفت؛ در واقع در تله متری اطلاعات و داده‌های دریافت شده از ایستگاه‌های راه دور جهت پردازش و نظارت (مانیتورینگ) به مرکز یا واحد کنترل ارسال می‌شوند.
وی تصریح کرد: تکمیل و راه اندازی سیستم تله متری چاهها، مخازن و ایستگاه‌های پمپاژ شهر لردگان به منظور کنترل و نظارت وضعیت آب مخازن و کنترل از راه دور کارکرد چاه‌ها انجام شده است.

مدیر عامل شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری ضمن تشکر از کلیه همکاران بخصوص امور آبفای شهرستان لردگان و کارشناسان دفتر انرژی معاونت بهره برداری و توسعه آب که برای تکمیل این پروژه تلاش نمودند افزود: پیش از این، این سیستم در شهر‌های شهرکرد، هفشجان، طاقانک، فرخشهر، کیان و نافچ راه اندازی شده است.

کریمی در پایان با یاد آوری اینکه سیستم تله متری در مدیریت آب بسیار مهم است افزود: مرکز مانیتورینگ مستقر در ستاد شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری به صورت شبانه روزی فعال است و ضمن رصد وضعیت آب مخازن و کارکرد منابع تامین گزارشات خود را به صورت لحظه ایی برای مسئولین ارسال می‌نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار