فراخوان جشنواره ملی " ادبیات کودک شیراز" از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس منتشر شد.
کد خبر: ۱۱۱۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲ 14 October 2015
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت : این نهاد با همکاری موسسه فرهنگی هنری ایماژ فیرو زه ای شهر راز با مدیریت سید نیما نبوی ، در راستای کشف استعدادهای برتر نویسندگی در حوزه کودک و نوجوان ، دومین جشنواره " ادبیات کودک شیراز" در بهمن 94 برگزار می شود.

بهاره شفیعی گفت : این جشنواره بصورت ملی بوده و نویسندگان استانهای مختلف می توانند آثار خود را به جشنواره ارسال کنندکه این جشنواره با حضور نویسندگان ،تصویرگران ، ناشران ، کتابداران، آژانس های ادبی ، مترجمان ، آموزگارن و دیگر کارشناسان برگزار می شود .

وی به دیگر بخشهای جشنواره اشاره کرد و گفت : در این دوره از جشنواره "ادبیات کودک شیراز" آثار در قالب داستان کوتاه چاپ نشده ، داستان کوتاه چاپ شده، شعر چاپ شده و تصویرگری و تصویر سازی چاپ شده ارزیابی و به رقابت در می آیند .

وی بیان کرد: موضوع جشنواره را آزاد اعلام کرد و افزود: گروه سنی شرکت کنندگان در این جشنواره براساس مقطع سنی بزرگسال قرار گرفته که نویسندگان 18 سال به بالا می توانند به آثار اثر بپردازند .
شفیعی آخرین مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ادبیات کودک شیراز را 20 دی ماه سال جاری اعلام کرد و گفت : انتخاب آثار برگزیدگان تا 15 بهمن 94 انجام و برگزاری اختتامیه آن 28 بهمن سال جاری است ، که به 3 برگزیده این جشنواره جوایزی اختصاص میابد.

وی افزود: فریدون عمو زاده خلیلی ، علی اصغر سید آبادی و حمید رضا شاه آبادی به عنوان داوران دومین جشنواره ادبیات کودک شیراز عنوان کرد و گفت : دربخش شعر جشنواره نیز چهره هایی چون مصطفی رحمان دوست ، عرفان نظر آهاری و آتوسا صالحی به داوری می پردازند.
شفیعی ادامه داد: آثار باید در قالب فایل wordو با نوشتارnazanin  و با اندازه 12 ارسال شود.

و داستانها باید در قالب داستان کوتاه و حداکثر پنج صفحه باشد و با مشخصات کامل شناسنامه ای ، سن ، تحصیلات ، نشانی و شماره تماس را ضمیمه اثر کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار