سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر گفت: بخش خصوصی برای تامین کالا‌های اساسی در استان بوشهر حمایت می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۸۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷ 04 August 2023

به گزارش تابناک بوشهر به نقل از خبرگزاری صداوسیما، رضا تنگستانی مکان در نشست با مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با هدف هماهنگی بیشتر برای تامین و توزیع کالا‌های اساسی از مبادی دریایی بیان کرد: استان ما دارای ظرفیت‌های مناسبی برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه تامین کالا‌های اساسی است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های اداره کل غله استان بوشهر در زمینه تامین و ذخیره کالا‌های اساسی، گفت: امید داریم با توجه به ظرفیت بالای اداره بندر در حوزه زیرساخت، هماهنگی‌های لازم برای ورود انواع کالا‌های اساسی و به تبع آن ایجاد ارزش افزوده انجام و منتج به رونق اقتصادی استان شود.

تنگستانی مکان عنوان کرد: با حمایت‌های استاندار بوشهر و معاون هماهنگی امور اقتصادی، در زمان حاضر زیرساخت‌های لازم در حال آماده سازی است و استان ما دارای ظرفیت‌های مناسبی برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه تامین کالا‌های اساسی است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان نیز گفت: سال گذشته ۲۲ میلیون تن کالا وارد کشور شد که ۳ میلیون تن آن به وسیله کشتی‌های زیر ۳۰هزار تن بوده و با توجه به ظرفیت این بندر که دارای بالاترین ظرفیت تخلیه بین بنادر کشور نیز است، می‌توان شاهد تعداد بیشتری از کشتی‌های حامل کالای اساسی در این بندر باشیم.

شکیبی‌نست یادآور شد: تاکنون ۱۱ کشتی حامل کالای اساسی برنج و یک کشتی گندم در استان بوشهر تخلیه شده است.

برچسب ها: بوشهر ، کالای اساسی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار