روابط عمومی و امور بین الملل استانداری، دبیرخانه شورای اطلاع رسانی استان ، کمیته خبرنگاران ستاد سفر رئیس جمهور به استان ایلام در آستانه دور دوم سفر استانی رئیس جمهور به استان، جشنواره رسانه‌ای استانی «کار و کرامت» با محوریت رسانه های مکتوب، پایگاه های خبری و مجازی و عموم مردم استان را برگزار می‌کند.
کد خبر: ۱۱۱۸۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵ 04 August 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛  بخش‌های رسانه‌ای جشنواره شامل تیتر، عکس، گزارش، یادداشت و مصاحبه و بخش عمومی و بخش مردمی جشنواره هم شامل دل نوشته، عکس موبایلی و فیلم موبایلی ۶۰ ثانیه‌ای خواهد بود.

اصحاب فرهیخته رسانه و مطبوعات استان ایلام، فعالان فضای مجازی و اقشار مختلف مردم می توانند آثار خود را در محورهای جشنواره به دبیرخانه کمیته خبرنگاران ستاد سفر و  شورای اطلاع رسانی استان از طریق فضای مجازی ایتا به شماره ۰۹۰۳۶۷۱۹۶۶۹ ارسال کنند.

به بهترین های هر بخش با رای هیات داوران هدایای نفیسی از جمله ۵ کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و ۲۰ جایزه یک میلیون تومانی اختصاص می یابد.

آثار ارسالی بایستی در بازه زمانی شنبه ۱۴ مردادماه الی ۲۱مردادماه سال جاری تولید شده باشد و مهلت ارسال آثار ۲۱ تا ۲۶ مرداد خواهد بود و شرکت در این جشنواره و ارسال اثر برای عموم مردم آزاد است.

بر اساس اعلام استانداری ایلام رییس‌جمهور پنج‌شنبه ۱۹ مرداد به ایلام می‌آید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار