فرمانده انتظامی لرستان از شناسایی و دستگیری ۴۹ سارق و مالخر و کشف ۴۳ قبضه انواع سلاح و دستگیری ۲۹ نفر در ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۸۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰ 03 August 2023

به گزارش تابناک لرستان به نقل از ایسنا، سردار بحیی الهی یازدهم مردادماه در حاشیه طرح عملیات مشترک و ضربتی که به صورت همزمان و گسترده در سطح لرستان به مرحله اجرا درآمد، اظهار کرد: در راستای مبارزه قاطع و بی امان پلیس با سارقان، افراد مالخر و خرده فروشان مواد مخدر و هنجارشکن با اقدامات خوب و اشراف اطلاعاتی همکاران مجموعه انتظامی استان در ۲۴ ساعت گذشته موفق به شناسایی و دستگیری ۴۹ سارق و مالخر شدند.

وی با بیان اینکه در این طرح ۴۳ قبضه سلاح شکاری و جنگی فاقد مجوز به همراه مقادیری فشنگ کشف شده است، گفت: ۲۹ نفر متهم در این رابطه دستگیر شد.

الهی بیان کرد: همچنین مأموران موفق به کشف ۱۱ کیلو و ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر اعم از سنتی و صنعتی و ۹ لیتر مواد پیش ساز تولید ماده مخدر شیشه و ۶۲۰ عدد انواع قرص‌های مخدر و روانگردان شدند که در این رابطه ۲۱ نفر قاچاقچی و خرده فروش دستگیر و ۶۱ معتاد متجاهر نیز جمع آوری شده است.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: در این طرح پنج خودرو حامل بیش از ۱۶۴۴ قلم انواع ظروف آشپزخانه، تجهیزات رایانه‌ای، لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق نیز توقیف و کشف شد که ارزش این محموله‌ها بیش از ۱۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به دستگیری ۳۱ نفر متهم تحت تعقیب مراجع قضایی، انتظامی و ... گفت: هشت نفر اراذل و اوباش نیز دستگیر شده است.

الهی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب مردم و تعامل و حمایت دستگاه قضایی استان تصریح کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی و همت کارکنان سخت کوش انتظامی استان با قاطعیت با افراد هنجار شکن برخورد خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار