مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از شبیه سازی ترافیکی معابر و تقاطع های سطح شهر با استفاده از تصاویر ثبت شده توسط پهباد خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۸۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۷ 02 August 2023

به گزارش تابناک رضوی ، "علی سمیعی" با اعلام این خبر گفت: روان سازی ترافیک در معابر و تقاطع های سطح شهر نیازمند انجام فرآیندهای علمی، فنی و جمع آوری اطلاعات عرضه و تقاضای سفر در محدوده تقاطع، بعنوان جزئی از نیازمندی های اولیه انجام مطالعه می باشد.
وی تاکید کرد: جمع آوری اطلاعات احجام ترافیک و تمایلات بازوهای حرکتی تقاطعات نیازمند صرف زمان و هزینه زیادی بوده که پیش از این توسط نیروی انسانی انجام می شده است.که در حال حاضر به واسطه استفاده از تکنولوژی های نوین، این فرآیند تسریع و تسهیل گردیده است.
مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد خاطر نشان کرد: در این راستا با استفاده از پهباد های سبک، اقدام به مستندسازی و جمع آوری اطلاعات ترافیکی شامل تعداد و نحوه حرکت خودروها و ... در دو تقاطع شهید فهمیده و خیام (میدان سپاد) با هدف رفع گره های ترافیکی این محدوده ها کرده ایم؛ که موجب ارتقاء سطح کیفی نتایج، تسریع در انجام عملیات آماربرداری، کاهش هزینه ها و از همه مهمتر امکان پوشش سطح وسیعی از ورودی ها و خروجی های معابر و تقاطع ها با زاویه دید ماهواره ای شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار