نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: چهره‌های نخبه، کاردان و دلسوز آرمان‌های انقلاب وارد عرصه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شوند.
کد خبر: ۱۱۱۷۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵ 02 August 2023

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی صبح چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی، اظهار داشت: ضمن حضور پرشور و حداکثری آحاد مردم در انتخابات، انتظار می‌رود شخصیت‌های کاردان و نخبه برای خدمت به مردم در این فرآیند نام‌نویسی کنند.

وی ادامه داد: شخصیت‌های شایسته، باتقوا و کاردان در استان امامین انقلاب برای خدمت به مردم کم نیستند و می‌طلبد این افراد با بررسی تمامی جوانب در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ملی نامزد شوند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در ادامه سخنان خود پیاده روی اربعین حسینی را سرمایه نرم جهان اسلام عنوان کرد و گفت: اربعین حسینی یک جریان شاخص دینی و مذهبی است که باید در سایه هوشیاری سال به سال تقویت شود و ندای حق طلبی اسلامی را در جهان منتشر کند.

وی ادامه داد: همه در اردوی بزرگ امام حسین (ع) به صورت مستقیم و غیرمستقیم شریک هستند و ما مسلمانان افتخار می‌کنیم که ساکن این اردوگاه باارزش هستیم.

امام جمعه اراک اضافه کرد: پیاده‌روی اربعین حسینی همه ساله به صورت مردمی و بدون دعوت هیچ نهاد و ارگان خاصی صورت می‌گیرد و با بهترین شکل نیز مدیریت می‌شود و امسال نیز این آیین بزرگ معنوی باید به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی از حضور چشمگیر آحاد مردم در آیین عزاداری سیدالشهدا(ع) در نقاط مختلف استان تقدیر کرد و گفت: آیین پیاده روی اربعین نیز باید با همین شور و نشاط برگزار شود و متولیان امر باید از هم اکنون برای این مهم برنامه‌ریزی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: نظام‌های حقوقی غربی با تأسی از ۲ جهت گیری کلان حقوق طبیعی و مکتب اثبات گرایی نیروهای سازنده حقوق را در شناخت های عقلی، عدالت گرایی محض، غایات سیاسی و اقتصادی، اراده عمومی و تجربه گرایی، منحصر دانسته و بدین سبب دچار تقلیل گرایی و نارسایی شده‌اند. نظام حقوقی جمهوری اسلامی ایران اما با برخورداری از نقاط قوت نظام‌های حقوقی دیگر و مرتفع نمودن نارسائی‌های نظام های مزبور، به یک الگوی متعالی و کامل مبدل شده که ضمن توجه به غایات اجتماعی و اهداف مادی، بر مبانی دینی و ارزش‌های الهی و معنوی قوام یافته است.

وی تاکید کرد: دشمنان نظام اسلامی جز غارت منابع و ایجاد تفرقه بین مردم ما هیچ هدف دیگری ندارند و همه ما وظیفه داریم با وحدت رویه و تقویت وحدت ملی و استفاده از ظرفیت‌های داخلی در جهت توسعه همه جانبه‌ کشور حرکت کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار