تفاهم‌نامه همکاری علمی، تحقیقاتی و پژوهشی دانشگاه لرستان با شرکت گاز استان لرستان منعقد و مبادله شد.
کد خبر: ۱۱۱۷۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸ 02 August 2023

به گزارش تابناک لرستان به نقل از خبرآنلاین، این تفاهم‌نامه به امضای دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و مهندس کرم گودرزی، مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان رسید و مبادله شد.

براساس این تفاهم‌نامه، دانشگاه لرستان در شناسایی و رفع مشکلات حوزه‌های زیرساختی مربوط به گاز استان لرستان، با رویکردها، تحقیقات و پژوهش‌های کاربردی و پروژه‌محور، مشارکت خواهد داشت.

در بخش دیگری از این تفاهم‌نامه، بر روی موضوعاتی همچون پایان‌نامه‌های تقاضامحور کارشناسی ارشد و دکترا، طرح‌های پسا دکترا و حمایت از فرصت‌های مطالعاتی اساتید جوان دانشگاه لرستان، تأکید شده است.

دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان در نشست انعقاد مبادله این تفاهم‌نامه که به میزبانی حوزه ریاست شرکت گاز استان لرستان برگزار شد به این نکته اشاره کرد که دانشگاه لرستان، جزو دانشگاه‌های مادر ایران است و توانمندی‌ها و پتانسیل‌های مهمی برای رفع یا کاهش مشکلات و نظام مسائل استان لرستان دارد.

دکتر نظری، تصریح کرد: دانشگاه لرستان دارای اساتید توانمند و دانشجویان قوی، به‌ویژه در بخش تحصیلات تکمیلی است و دستگاه‌های اجرایی استان و بخش خصوصی بایستی از این ظرفیت‌های علمی، تحقیقاتی و پژوهشی با رویکرد‌های مسئله‌محور، استفاده کنند.

رئیس دانشگاه لرستان، تشریح کرد: سیاست کاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، گسترش نقش دانشگاه‌ها در کاستن از نظام مسائل استان‌هاست؛ در همین راستا، دانشگاه لرستان، توانمندی‌های خود را با حداکثر کوشش، به‌کار گرفته است.

مهندس کرم گودرزی، مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان در این نشست، بر این نکته تصریح کرد که: دانشگاه‌های استان بایستی مشارکت و نقش خود را در قالب همکاری مشترک با دستگاه‌ها و ادارات اجرایی استان در راستای رفع مشکلات جامعه گسترش بدهند.

گودرزی افزود: بدون تردید، با بهره‌گیری از توانمندی‌های دانشگاه لرستان، شرکت گاز استان لرستان، کارآمدتر خواهد شد.

گفتنی است انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری‌های مشترک دانشگاه لرستان با دستگاه‌های اجرایی استان و بخش خصوصی استان از جمله حوزه‌های کاری معاونت پژوهش و فناوری این دانشگاه است.

گسترش ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت از اهداف کاری معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان است.

دکتر مصطفی کرم‌پور، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار