سرهنگ کاووس حبیبی از دستگیری فرد سارق که در سال های قبل قتلی را مرتکب شده بود خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۷۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷ 31 July 2023

 سرهنگ کاووس حبیبی در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت طلاجات ، ساعت، گوشی موبایل و وجه نقد از خانمی جوان در شیراز و متواری شدن سارق به سمت نی‌ریز، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

 

وی افزود: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی سارق رادر حالی که با اسم مستعار در یک سنگ‌بری مشغول کار بود را شناسایی و وی را طی یک عملیات غافلگیرانه پلیسی دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان ادامه داد: کارآگاهان در تحقیقات تکمیلی مطلع شدند که متهم (اتباع بیگانه) در سال 88 فردی با هویت معلوم را در این شهرستان با ضربات چاقو به قتل رسانده و از کشور خارج شده و پس از حدود 14 سال دوباره به ایران برگشته است.

سرهنگ حبیبی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم مقداری اموال مسروقه شامل طلاجات، ساعت، مدارک شناسایی، گوشی موبایل و ... کشف شد، گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مسروقه 600 میلیون ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه قاتل پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده افراد و موارد مشکوک سریعا با مرکز فوریت‌های پلیسی 110تماس حاصل نمایند.

بازارگاه

برچسب ها: سرقت ، طلا ، قتل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار