مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران خبر داد
کد خبر: ۱۱۱۷۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۰ 31 July 2023

به گزارش تابناک مازندران ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران از شهرستان نوشهر بعنوان میزبان مراسم روز خبرنگار نام برد و گفت: مراسم روز خبرنگار استان مازندران با حضور خبرنگاران شهرستانها و مدیران ارشد استان برگزار می شود.

احسان آهنگر اظهار داشت: از جناب آقای دکتر زرودی فرماندار شهرستان نوشهر بابت میزبانی مراسم استانی روز خبرنگار تقدیر می کنم.
همکاری فرماندار محترم نوشهر در خصوص برگزاری مراسم گرامیداشت روز خبرنگار با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران ستودنی است.
وی ادامه داد: جلسات متعددی بابت روز خبرنگار به ریاست دکتر سلگی معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران برگزار شد و تمام تلاش بر این است تا مراسم خوب و در خور شأنی را در این زمینه شاهد باشیم .
آهنگر تاکید کرد: از مدیران مسئول رسانه ها درخواست گردید به جهت ساماندهی خبرنگاران عزیز در استان اسامی خبرنگاران خود را با اولویت عضویت درخانه مطبوعات به معاونت فرهنگی و رسانه اداره کل معرفی کنند
لذا انتظار می رود مدیران مسئول رسانه های استان نهایت همکاری را در این زمینه با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته باشند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران بیان داشت: در مراسم روز خبرنگار از تعدادی از اهالی رسانه و پیشکسوتان این حوزه تقدیر به عمل خواهد آمد.
وی گفت: از هیات مدیره خانه مطبوعات نیز بابت تلاش های خوبی که در جهت برگزاری مراسم روز خبرنگار داشتند تشکر می کنم.
مراسم روز خبرنگار با حضور مسئولان ارشد استان و یک مهمان کشوری بعنوان سخنران در شهرستان نوشهر برگزار خواهد شد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار