مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه خبر داد؛
مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه گفت: در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته با افزایش ۱۲ درصدی مصرف گاز در استان مواجهه بودیم که این افزایش مصرف در بخش پتروشیمی یک درصد و سایر مشترکین هم هشت درصد بوده است.
کد خبر: ۱۱۱۷۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳ 30 July 2023

ناصر حسینی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: با توجه به مصوبه دولت نرخ گاز در سال جاری در همه بخش‌ها افزایش پیدا کرده که این افزایش قیمت صرفا به منظور بازدارندگی مصرف بی‌رویه گاز در بین مشترکین هست که مشترکین پر مصرف افزایش قیمت را حس خواهند کرد.

وی افزود: نرخ گاز در سال جاری در همه بخش‌ها افزایش پیدا کرده که این افزایش قیمت صرفا به منظور بازدارندگی مصرف بی‌رویه گاز در بین مشترکین هست که مشترکین پر مصرف افزایش قیمت را حس خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه تصریح کرد: هزینه قیمت گاز در پلکان چهارم و ششم ۳۰ درصد، پلکان هفتم تا دهم ۵۰ درصد، در پلکان یازدهم به ازای هر یک مترمکعب پنج هزار تومان و در پلکان دوازدهم به ازای هر یک مترمکعب شش هزار تومان افزایش پیدا کرده که اگر مردم رعایت نکنند بهای مصرفی گاز برای آن‌ها به طور قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد.

وی گفت: با توجه به اینکه از نیمه دوم سال وارد فصل سرما می‌شویم و مصرف گاز افزایش پیدا می‌کند از مردم استان می‌خواهیم که با اندیشیدن تدابیر لازم و بهینه سازی در مصرف گاز و تأمین وسایل گرمایشی مناسب، شرایط را برای ورود به فصل سرد مهیا کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار