نامه جوانان مطالبه گر چرامی خطاب به مسئولین
با عنایت به حضور رئیس جمهور محترم در استان کهگیلویه و بویراحمد و تأکید ایشان بر تسریع در خدمت رسانی به جای جای این استان، چنانچه در روز‌های آینده اقدامات انقلابی و جهادی محسوس، روی زیرسازی و آسفالت این جاده انجام نگیرد و این روند ناامید کننده ادامه دار باشد، صبر ما لبریز خواهد شد و آن زمان است که مسئولین ، منتطر بیانیه‌های تندتر از سوی ما جوانان مطالبه گر شهرستان چرام باشند.
کد خبر: ۱۱۱۷۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۳ 30 July 2023

تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، منطقه طسوج یکی از زیباترین مناطق کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان چرام است که به دلیل نامناسب بودن جاده دسترسی , عملا ظرفیت های موجود آن بلا استفاده مانده است و علی رغم وعده های متعدد اما هنوز کار زیرسازی و آسفالت آن بی نتیجه مانده است .

بارها اخبار و گزارشاتی تهیه و منتشر شد ، مسئولین در رده های مختلف از شهرستان ، تا استانی و حتی ملی به این منطقه رفته اند و هر بار هم مهمترین مطالبه مردم این منطقه آسفالت نمودن جاده است اما متاسفانه با گذشت سال های سال ، هنوز این مطالبه پاسخ مناسبی دریافت نکرده است .

انچه که در فیلم زیر می بینید مطالبه یکی از اهالی روستای طسوج از مسئولین به ویژه رئیس جمهور و استاندار برای توجه به وضعیت این جاده است .

در کنار این مطالبات مردم محلی ، جوانان مطالبه گر شهرستان چرام هم با ارسال یادداشتی خطاب به مسئولین خواستار توجه جدی و فوری نسبت به جاده طسوج شده اند .

در این مطالبه آمده است : مسئولان محترم وضعیت جاده طسوج قابل تحمل نیست. هشدار‌های اداره هواشناسی درباره پاییز را جدی بگیرید و تا دیرتر نشده، فکری به حال مردم کنید...
امام خمینی (ره) در خصوص حل مشکلات مردم در مناطق محروم فرمودند: قشر‌های محروم و دور افتاده، روستاییان، عشایر و کسانی که مشکلات بیشتری دارند نه تنها در بخش‌های اقتصادی بلکه در انواع و اقسام خدمات باید در اولویت قرار گیرند.
مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) نیز بار‌ها بر این مهم تأکید داشته اند.
دولت آیت الله رئیسی (دام عزّه) نیز دولتی مردمی است که هم و غم خود را برای مردم محروم گذاشته است.
اما متاسفانه خواسته یا ناخواسته مردم محروم و مظلوم طسوج در حوزه‌های زیرساختی از جمله داشتن یک راه مناسب ارتباطی با چرام، طی سالیان سال به باد فراموشی سپرده شدند. تاکنون چندین بار استاندار محترم همراه با نماینده محترم کهگیلویه بزرگ و فرماندار محترم آن شهرستان به منطقه فوق العاده زیبایِ طسوج آمدند و قول دادند مهم‌ترین خواست مردم یعنی زیرسازی و آسفالت جاده دسترسی طسوج را به سرانجام برسانند. اما با کمال تاسف باید گفت: این خواسته به حق مردم با تأخیر در اجرا و روند بسیار کند مواجه شده و به تبع آن موجبات یأس و ناامیدی اهالی شریف چرام و ساکنان منطقه مذکور را فراهم نموده است.
مسئولان محترم قطعا می‌دانید که در آینده نزدیک پدیده‌های النینو و باران‌های پاییزی در راهند. کدامیک از شما در مقابل این مردم پاسخگو خواهد بود؟ حتما می‌دانید که پیمانکاران متعدد این جاده با کار‌های یک روز درمیان و فرسایشی، خشم مردم را به جوش آورده اند... براستی که چنین وضعیتی در شأن دولت مردمی حضرت آیت الله رئیسی می‌باشد؟
قابل ذکر است، روشی که درباره زیرسازی و آسفالت جاده طسوج اتخاذ شده، سبب هدررفت بیت المال خواهد شد لذا بایستی مورد بررسی ویژه قرار گیرد.
منطقه طسوج در حوزه‌های برق، آب شرب، کانال‌های کشاورزی، اینترنت، آنتن دهی موبایل و گاز مشکل اساسی دارد که همه این‌ها شاید اندکی قابل تحمل باشند، اما درباره جاده هرگز!
با عنایت به حضور رئیس جمهور محترم در استان کهگیلویه و بویراحمد و تأکید ایشان بر تسریع در خدمت رسانی به جای جای این استان، چنانچه در روز‌های آینده اقدامات انقلابی و جهادی محسوس، روی زیرسازی و آسفالت این جاده انجام نگیرد و این روند ناامید کننده ادامه دار باشد، صبر ما لبریز خواهد شد و آن زمان است که باید فرماندار محترم، نماینده محترم در مجلس، مدیر کل محترم راه، مدیر کل محترم امور عشایر، معاون عمرانی محترم استاندار و استاندار محترم، منتطر بیانیه‌های تندتر از سوی ما جوانان مطالبه گر شهرستان چرام باشند و البته در مراحل بعدی به جهت هدررفت بیت المال در پی فرسایشی شدن پروژه، زوایای پنهان چندباره کاری این پروژه تحول زا را برملا و مسئله ابهام آورِ روند کند جاده مذکور را تا تهران خواهیم کشاند.
بدیهی است که خواسته مردم اجرای سریع و دقیق پل‌ها و زیرسازی جاده در دو ماه باقیمانده از تابستان است و همچنین مصرانه خواهانند از همین حالا به فکر تخصیص اعتبار جهت قیر ریزی و آسفالت باشید تا سال آینده نیاز به زیرسازی مجدد و اسراف نباشد.
بسم الله این گوی و این میدان... الوعده وفا...

جوانان مطالبه گر شهرستان چرام

رونوشت:
استاندار محترم استان جناب آقای دکتر احمد زاده
معاون محترم عمرانی استاندار جناب آقای دکتر روستا
فرماندار محترم شهرستان چرام جناب آقای دکتر توفیقیان
دادستان محترم شهرستان چرام جناب آقای حاج آذریتون
نماینده محترم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی آقای حاج موحد
مدیر کل محترم راه جناب آقای دکتر محمدی
مدیر کل محترم امور عشایر جناب آقای دکتر آذرفر

لازم به توضیح است ، تابناک کهگیلویه و بویراحمد تلاش خواهد نمود که به صورت میدانی در منطقه حاضر و گزارشی از وضعیت این جاده تهیه و منتشر کند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار