فرماندار لنگرود پشت کمباین نشست؛
فرماندار لنگرود با بیان اینکه در سطح شهرستان ۹۱۰۰ هکتار اراضی شالیزاری داریم، بیان کرد: پیش بینی می شود که ۳۸ هزار تن شلتوک برداشت شود.
کد خبر: ۱۱۱۷۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱ 29 July 2023

آغاز برداشت برنج در روستای سالکویه لنگرودآغاز برداشت برنج در روستای سالکویه لنگرودآغاز برداشت برنج در روستای سالکویه لنگرودآغاز برداشت برنج در روستای سالکویه لنگرود

به گزارش تابناک گیلان، فرماندار لنگرود در حاشیه برداشت برنج در روستای سالکویه لنگرود در گفتگو با تابناک گیلان با بیان اینکه علی رغم کمبود آب ذخیره شده در پشت سد سفیدرود با عنایت خداوند و بارندگی در فصل کشاورزی الحمدالله به فصل دروی محصولات رسیدیم، اظهار کرد: در سطح شهرستان ۹۱۰۰ هکتار اراضی شالیزاری داریم و امیدواریم که ۹۸ درصد محصولات را به صورت مکانیزه برداشت کنیم.

محمدرضا جلالی با تاکید بر هدف گذاری برداشت ۹ هزار هکتار از محصولات به صورت مکانیزه با استفاده از ۳۶۰ دستگاه کمباین بیان کرد: برای افزایش راندمان دستگاه های کمباین، معاینه فنی برای این دستگاهها در نظر گرفته شده است.

وی با اظهار امیدواری نسبت به برداشت ۳۸ هزار تن شلتوک(۲۲ هزار تن برنج سفید) بیان کرد: امیدوارم با حضور ۱۰۷ واحد شالیکوبی مستقر در شهرستان، محصولات خوبی استحصال شود.

جلال در ادامه از کشاورزان درخواست کرد از سوزاندن کاه و کلش خودداری کنند و افزود: این کار علاوه بر آلودگی هوا مشکلات دیگری را نیز ایجاد می کند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار