کد خبر: ۱۱۱۶۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹ 25 July 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 03/05/1402 تقدیم حضور می گردد.
------------------------------
شهدای عزیز پلیس راه در اوج اقتدار به شهادت رسیدند / تاکید بر حفظ حرمت خون شهدا
سردار مفخمی فرمانده انتظامی استان مازندران در دیدار با خانواده شهید شیخی در نکا، گفت: شهدای عزیز ما در اوج اقتدار به شهادت رسیدند و این قول را به خانواده شهید خواهیم داد که مطمئناً دشمنان به سزای اعمال خویش خواهند رسید
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "حسن مفخمی شهرستانی" به همراه معاون نیروی انسانی، رئیس پلیس راه و فرمانده انتظامی شهرستان نکا با خانواده شهید رضا شیخی  از شهدای حادثه تروریستی محور خاش زاهدان دیدار کرد.
سردار مفخمی در این دیدار ضمن تبریک و تسلیت شهادت چهار تن از کارکنان پلیس راه در محور خاش زاهدان بویژه شهید شیخی، گفت: این شهید عزیز و دیگر همکارانش ناجوانمردانه توسط اشرار کوردل که از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی کینه داشتند به شهادت رسیدند.
وی با بیان اینکه افتخاری است که ما با این عزیزان در یک سنگر  بودیم، افزود: شهدای عزیز ما در اوج اقتدار به شهادت رسیدند و این قول را به خانواده شهید خواهیم داد که مطمئناً دشمنان به سزای اعمال خویش خواهند رسید.
فرمانده انتظامی استان مازندران با تاکید بر حفظ حرمت خون  شهدا و خانواده‌  معظم آنان اظهار کرد: در اجرای ماموریت خود راسخ بودیم و دبا شهادت این عزیزان ذره ای از انگیزه ما در دفاع از وطن کاسته نشده است.
سردار مفخمی در ادامه با بیان اینکه عمل به تکلیف سربازی در حقیقت عمل به تکلیف انقلابی نسبت به این نظام مقدس، دین و مردم شریف کشورمان  است، گفت: در راه خدمت به مردم سر از پا نمی شناسیم و افتخار ما لباسی است که بر تن داریم و روزی کفن ما خواهد شد.
وی خطاب به مادر شهید، گفت: همه ما که لباس سربازی بر تن داریم فرزندان شما هستیم و مطمئن باشید که حرمت این شهید عزیز و شما خانواده های شهدای را حفظ خواهیم کرد.
سردار مفخمی خطاب به همسر شهید، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره خانواده معظم شهدا اظهار داشت: ما باید جلوه‌های صبر و ایثار را از خانواده شهدا یاد بگیریم و نمودهای عینی، این خانواده معظم شهدا هستند.
فرمانده انتظامی استان مازندران ابراز امیدواری کرد با حضور پرشور مردم ولایتمدار، مسئولان و کارکنان انتظامی استان در مراسم تشییع و تدفین این عزیز بار دیگر اثبات خواهیم کرد که ما مردم شهید پرور ولایی همواره پای آرمان های امام و شهدا ایستاده ایم و بر عهدی که بستیم پایبندیم.
------------------------------
برخورد قاطع با تغییر کاربری غیرمجاز در مازندران
رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران با بیان اینکه برخورد قاطع با تغییر کاربری غیر مجاز در دستور کار یگان حفاظت اراضی قرار دارد، گفت: از ابتدای سال تا کنون تغیر کاربری 33 هکتار زمین شناسایی و در دستور کار ماموران یگان حفاظت امور اراضی قرار گرفت
سرهنگ "سید محسن جعفری"در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: با تلاش شبانه روزي ماموران یگان حفاظت امور اراضی، جوامع محلي و ساير سازمان‌ها و نهادهاي دولتي و مردمي، 44 مورد اخطار پلمپ برای122 قطعه زمین به مساحت سه هکتار صادر شد که در نوع خود اقدام ارزشمندي در حراست از منابع طبيعي محسوب مي شود.
وی در ادامه با بیان اینکه برخورد قانونی با متخلفان و افراد سودجو با هر قصد و نیت  به صورت جدی و بدون اغماض پیگیری و اجرا خواهد شد افزود: از ابتدای سال تا کنون 419 مورد تخریب ساخت و ساز و دیوارکشی و .. در 938 قطعه زمین  به مساحت 11 هکتار  صورت گرفته است .
رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران تصریح کرد: در این مدت 10 مورد اجرای حکم قلع و قمع برای 13 قطعه زمین به مساحت 1390 مترمربع توسط ماموران یگان حفاظت امور اراضی استان اجرایی شد.
سرهنگ جعفری با تاکید بر لزوم پیشگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی، اظهار داشت: شهروندان بایستی قبل از هرگونه تغییر کاربری با مراجعه به جهاد کشاورزی از مجوز ساخت و ساز برابر قانون اطلاع و سپس اقدام به این امر کنند، چون قانون گذار برابر ماده یک قانون حفظ کاربری، تغییر اراضی کشاورزی را ممنوع دانسته است و بر اساس ماده ۱۰  با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.
------------------------------
کشف موتور سنگین قاچاق در آمل
سرهنگ داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان آمل از توقیف یک دستگاه موتور سنگین قاچاق به ارزش 8 میلیارد ریال در شهرستان آمل خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی داداش تبار" درباره این خبر گفت: در راستای برخورد با مزاحمان خیابانی، برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح برخورد با موتورهای سنگین متخلف در شهرستان آمل به مرحله اجرا درآمد.
وی، افزود: ماموران آگاهی شهرستان آمل در اقدامی عملیاتی موفق شدند یک دستگاه موتور سنگین قاچاق سی بی آر 400 فاقد مدارک را توقیف و راکب آن را دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل با اشاره به این که موتورسیکلت توقیفی فاقد هرگونه مجوز تردد بوده است، گفت: موتور به پارکینگ منتقل و راکب آن پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ داداش تبار ارزش ریالی موتورسیکلت کشف شده را بالغ بر 8 میلیارد ریال عنوان کرد و ازشهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت های اقتصادی غیرمجاز از جمله قاچاق، موضوع را به مرکز فوریت های پلیس110 اطلاع دهند.
------------------------------
عاملان قدرت نمایی با سلاح گرم در بهشهر دستگیر شدند
سرهنگ ابراهیمی جانشین انتظامی شهرستان بهشهر از دستگيري 5 عامل قدرت نمایی فضای مجازی با سلاح در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "ابوالقاسم ابراهیم" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی رصد فضای مجازی، ماموران پلیس امنیت عمومی موفق شدند 5 نفر که با سلاح گرم اقدام به قدرت نمایی در فضای مجازی می کردند را شناسایی كنند.
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در یک اقدام منسجم آنان را دستگیرکردند.
سرهنگ ابراهیمی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی تحویل مراجع ذی صلاح شدند خاطر نشان کرد: پلیس با قاطعیت با هنجارشکنان و متخلفانی که اقدام به رعب و وحشت در فضای حقیقی و مجازی می کنند برخورد خواهد ک 

خبر سلمان مهدوی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار