حجت‌الاسلام قرائتی:
حجت‌الاسلام محسن قرائتی گفت: اگر حرف‌هایمان را براساس قرآن بزنیم تاثیر زیادی دارد، چون از قرآن می‌آید. در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب خدمت رهبری رسیدم و گفتم این بیانیه ریشه‌های قرآنی دارد.
کد خبر: ۱۱۱۶۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹ 25 July 2023

به گزارش تابناک رضوی، محسن قرائتی امروز در جلسه شورای اداری خراسان رضوی، اظهار داشت: اگر حرف‌هایمان را براساس قرآن بزنیم تاثیر زیادی دارد، چون از قرآن می‌آید. در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب خدمت رهبری رسیدم و گفتم این بیانیه ریشه‌های قرآنی دارد.

وی ادامه داد: ترک فعل هم جرم است، آیات زیادی است که اگر کسی می‌تواند کاری بکند، نکند جرم است. ترک نوشتن، ترک شهادت، ترک پست و غیره از جمله مصادیق ترک فعلی است که در قرآن آماده است.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور تصریح کرد: چه برنامه‌هایی برای جوانان در ایام تابستان داریم؟ من 44 سال در تلوزیون بودم و هرچه می‌توانستم گفتم؛ در قرآن آمده که هرکاری می‌توانی حقش را انجام بدهید.

قرائتی گفت: مدیر باید با پرسنل ارتباط داشته باشد. مراجعه کننده بیشتر باشد و هر جا اتاق بزرگتر است باید شلوغ‌تر هم باشد.

وی بیان کرد: گاهی گفت‌وگوی تن به تن تاثیرگذاری‌اش بیشتر از سخنرانی‌های‌ میلیونی است. صحبت‌های امام در گفت‌وگوهای خصوصی را به یاد دارم، اما همه سخنرانی‌های جماران در خاطرم نیست. گاهی تلفن یا ملاقات و عیادت خصوصی تاثیرگذارتر است.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: برای نماز ویژه فرزندان همکارانتان چه کرده‌اید؟ یک مسابقه کتابخوانی با موضوع نماز برگزار کنید، اگر می‌خواهید جمعیت به مسجد بیاید باید سخنرانی‌ها کوتاه باشد.

وی از مدیران سوال کرد، شما مدیران در مسجد محله چه نقشی دارید؟ باید یک کار نو و جدید انجام دهید. غیر از مدیرکلی و کار رسمی یک کار جدید انجام دهید. برای جوانان محله‌تان خودتان دست به یک کار جدید بزنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار