مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد: آبرسانی به بیش از ۱۰۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد به صورت کامل تکمیل شد.
کد خبر: ۱۱۱۶۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴ 23 July 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، امید صالحی با اعلام این خبر اظهار داشت: در حدود ۲ سال اخیر عملیات آبرسانی به ۱۰۰ روستای محروم استان به صورت کامل تکمیل شد.

وی افزود: اجرای ۲۴۰ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع و همچنین افزایش ۹۳۵ مترمعکبی ظرفیت مخازن ذخیره آب شرب روستایی بخشی از عملیات اجرایی این پروژه‌ها بود.

صالحی گفت: برای تکمیل این طرح‌ها بالغ بر ۱.۷۲۳.۰۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

مدیرعامل آبفا با قدردانی از همکاری‌های شبانه روزی مجموعه بسیج سازندگی استان در به ثمر نشستن این پروژه ها، ادامه داد: جمعیت بهره‌مند این پروژه‌ها بالغ بر ۲۳ هزار نفر از روستائیان عزیز استان آنهم در مناطق کمتر برخوردار است.

امید صالحی از تداوم پروژه‌های آبرسانی در سطح روستا‌ها خبر داد و گفت: با تفاهم نامه جدیدی که با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و بسیج سازندگی استان داریم بنای ما این است ۶۰۰ روستای استان در مسیر پایدار سازی آب شرب قرار بگیرند.

گفتنی است، آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد در اجرای طرح‌های آبرسانی به مناطق محروم که در قالب جهاد آبرسانی در حال انجام است رتبه نخست کشور را از آن خود کرد و همین رتبه خیره کننده باعث شد اعتبارات و مصوبات دور دوم این طرح‌ها برای استان خیره کننده باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار