امیر طرفیانی" با حکم استاندار خوزستان به عنوان مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری منصوب شد.
کد خبر: ۱۱۱۶۲۲۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷ 22 July 2023

به نقل از استانداری خوزستان ، علی اکبر حسینی محراب در آیین تودیع و معارفه مدیر کل جدید روابط عمومی استانداری خوزستان استاندار خوزستان با بیان اینکه روابط عمومی پل پیوند مردم و مسئولان است گفت: از رسالت های روابط عمومی ها این است که ضمن بهره مندی از تکنیک های روز بازتاب های جامعه را دریافت کرده و به مدیران منتقل کنند.

وی افزود: یک روابط عمومی فعال نیازهای جامعه را شناسایی می‌کند و اگر تکنیک‌های معرفی اخبار و ارتباط با جامعه را نداشته باشد مدیران نیز در مسیر درستی قرار نمی‌گیرند.

استاندار خوزستان بیان کرد: روابط عمومی‌ها مسئول معرفی اقدامات و دستاوردهای سازمان ها هستند و نباید تبلیغات آنها به شکل فرد محور باشد چرا که این شکل از اطلاع رسانی بی تاثیر است.

حسینی محراب ادامه داد:روش‌های صادقانه و سالم در انقلاب اسلامی مشروعیت دارد و هرگز نباید برای اهداف خود به تکنیک های باطل و شیطانی متوسل شویم.

در این نشست از تلاش‌های مهدی طرفی مدیرکل پیشین روابط عمومی استانداری قدردانی شد و امیر طرفیانی به عنوان مدیرکل روابط عمومی استانداری معارفه شد.

طرفیانی پیش از این دبیر شورای فرهنگی شرکت ملی حفاری ایران، مشاور فرهنگی، رسانه و ورزشی مدیرعامل و دبیر شورای عالی فرهنگی شرکت ملی حفاری ایران، جانشین مدیرعامل در ستاد صیانت و حقوق شهروندی، مدیر رسانه ای و سوابقی در زمینه مستندسازی بوده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار