فرمانده انتظامی البرز گفت: یک مجرم مسلح که در استان‌های مختلف کشور دارای سوابق متعدد از جمله قتل، قدرت‌نمایی و درگیری با عوامل انتظامی بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۱۶۲۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶ 22 July 2023

به گزارش «تابناک البرز» سردار حمید هداوند اظهار کرد: مأموران پلیس کرج حین پایش انتظامی از تردد یکی از اوباش مسلح و تحت تعقیب مرجع قضائی در سطح استان البرز مطلع شدند.

وی افزود: در ادامه با اجرای طرح‌های انتظامی مخفیگاه این متهم در یکی از مناطق شهر کرج شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان البرز، اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه این شخص یک قبض سلاح گرم و چندین تیغ سلاح سرد کشف شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: برابر بررسی‌های صورت گرفته این شخص دارای ۱۵ فقره جرایم خشن، از جمله نزاع دسته جمعی مسلحانه، قتل، ایراد ضرب و جرح و درگیری با عوامل انتظامی را در پرونده خود داشته است.

سردار هداوند با بیان اینکه این متهم توسط مراجع قضائی در چندین استان تحت تعقیب قرار داشته و با شگردهای مختلفی متواری گردیده خاطرنشان کرد: پس از توفیق پلیس البرز در دستگیری این مجرم فراری، تحقیقات همچنان بر روی این پرونده ادامه دارد.

ارشدترین مقام انتظامی استان البرز، در پایان با بیان اینکه پلیس به هیچ وجه قدرت‌نمایی افراد شرور را بر نخواهد تابید و مجرمان فراری بدانند از چنگال قانون توانایی گریزی نیست، خاطرنشان کرد: به برهم زنندگان نظم و امنیت هشدار می‌دهیم که برخورد سخت و بدون اغماز پلیس در انتظار آنهاست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار