کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، با ارسال فراخوان از کودکان و نوجوانان برای شرکت در گردهمایی عاشورایی با شعار«میهمانان کوچک امام حسین(ع)» دعوت کرد.
کد خبر: ۱۱۱۶۱۹۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱ 22 July 2023

به گزارش «تابناک البرز» مهری فلاح، سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ضمن اعلام این خبر و تسلیت ماه محرم،  افزود: توجه دادن کودکان به واقعه عاشورا و مشارکت آنها در برپایی مراسم محرم با هدف ایجاد تعلق خاطربه عنوان گامی برای شناخت بیشتر منظومه فکری و روش زندگی امام حسین علیه السلام از جمله مهم ترین و بنیادی‌ترین  برنامه‌هایی است که لازم است برای محقق شدن آن بستر سازی شود.

فلاح افزود:بر همین اساس و ستاد اربعین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور  اقدام به برگزاری همایش کودکان عاشورایی با شعار «میهمانان کوچک امام حسین(ع)» کرده است.

در استان البرز و شهر کرج نیز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان  به صورت همزمان با سراسر کشور  روز یکشنبه اول مرداد ۱۴۰۲ همزمان با ۵ محرم، میزبان کودکان و نوجوانان  در این گردهمایی با شکوه خواهد بود.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از تمام کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به ویژه گروه سنی ۶ تا ۱۲ سال دعوت کرد تا  یکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ از ساعت ۱۷:۳۰ تا اذان مغرب به محل کانون فرهنگی، تربیتی رشد واقع در  ، چهار راه طالقانی ، ابتدای بلوار ماهان  حضور یافته و از فعالیت‌های مختلف مانند قصه‌گویی، نقاشی گروهی، چاپ سربند و  حضور درموکب کودکان عاشورایی بهره مند شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار