امام جمعه شیراز با بیان اینکه این کینه اندوزی و بی احترامی به قرآن و اسلام برای آن‌ها نفعی نخواهد داشت، افزود: با این اقدام زشت، امت اسلامی دوباره دشمنان خود را می‌شناسد و دشمنان آرزوی تضیف اسلام را به گور خواهند برد.
کد خبر: ۱۱۱۶۰۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲ 21 July 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: نماینده، ولی فقیه در فارس در خطبه‌های نماز جمعه شیراز گفت: در ایام محرم امسال در گوشه گوشه شیراز حرکت‌های دسته‌های زنجیر زنی و سینه زنی شکل گرفته است و این عشقی که جوانان و نوجوانان برای زنده نگه داشتن نام امام حسین (ع) از خود نشان می‌دهند، برای ما مایه افتخار و برای دشمنان مایه سرافکندگی است.
آیت الله لطف الله دژکام با بیام اینکه این عشق و ارادت و محبت مردم فارس به عزیز زهرا همیشه بوده و خواهد بود و اسلام را بیمه می‌کند، افزود: باید دست همه جوانان و نوجوان که اینگونه عشق خود را نشان میدهند را بوسید.
خطیب جمعه شیراز با اشاره به تاسوعا و عاشورای حسینی در روز پنج شنبه و جمعه هفته آینده، گفت: روز تاسوعا و عاشورا فرصت تجدید عهد با حضرت ابوالفضل العباس (ع) و امام حسین (ع) است و باید به صورت ویژه به آن پرداخت.
امام جمعه شیراز در بخش دیگری از سخنان خود به هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد اشاره کرد و گفت: برخی از نادانان با بی سلیقگی و با حمایت دولت سوئد به کلام الله مجید بی احترامی کردند که این کینه دوباره دشمنان، جسارت و بی ادبی نسبت به قرآن کریم است.

آیت الله دژکام با بیان اینکه این کینه اندوزی و بی احترامی به قرآن و اسلام برای آن‌ها نفعی نخواهد داشت، افزود: با این اقدام زشت، امت اسلامی دوباره دشمنان خود را می‌شناسد و دشمنان آرزوی تضعیف اسلام را به گور خواهند برد.
نماینده، ولی فقیه در فارس خطاب به دشمنان اسلام همچون آمریکا و اسرائیل گفت: اگر میخواهید به این دسیسه‌ها ادامه دهید بدانید که دوران آمریکا و اسراییل در جهان تمام شده است و این امت و ملتی که عزتش در مشت‌های گره خورده است آن را به رخ جهانیان می‌کشد.
آیت الله دژکام به روز نماز جمعه هم اشاره کرد و گفت: پنج شنبه همزمان با تاسوعای حسینی سالروز برگزاری اولین نماز جمعه به امامت آیت الله طالقانی در تهران است که باید این روز را قدر دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار