کد خبر: ۱۱۱۵۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۷ 20 July 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اردوی آماده سازی تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان برای شرکت در بازی‌های آسیایی و رقابت‌های جهانی در شهر بابلسر در حال برگزاری است.

 این اردو با حضور ۱۴ وزنه‌بردار از ۱۶ تیر ماه در خوابگاه شهید نواب صفوی دانشگاه مازندران و تا پنجم مرداد ماه ادامه پیدا می‌کند.

 حسین سلطانی در وزن ۸۱ کیلوگرم، میر مصطفی جوادی در وزن ۸۹ کیلوگرم، محمد زارعی، امیر حقوقی و علیرضا معینی در وزن ۹۶ کیلوگرم، رضا دهدار و رسول معتمدی در وزن ۱۰۲ کیلوگرم، پیمان جان، مهدی کرمی، امیر عزیزی و مسعود ممیوند در وزن ۱۰۹ کیلوگرم، علیرضا یوسفی، آیت شریفی و علی داوودی در وزن ۱۰۹+ کیلو، ملی پوشان شرکت کننده در اردوی آماده سازی بابلسر هستند.

 آیت شریفی و علیرضا یوسفی به عنوان نماینده استان مازندران در اردوی تیم ملی وزنه برداری حضور دارند.

 نواب نصیر شلال سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان است و بهمن زارع و وحید ربیعی به عنوان مربی و مسعود قاسمی به عنوان سرپرست در کنار او هستند.

 مسابقات جهانی وزنه برداری از ۱۱ تا ۲۶ شهریور ماه در شهر ریاض عربستان و رقابت‌های وزنه‌برداری بازی‌های آسیایی نیز از ۸ تا ۱۵ مهر ماه در شهر هانگژو چین برگزار خواهد شد.

 نواب نصیر شلال سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان گفت: دومین مرحله اردوهای آماده‌سازی را پس از مسابقات قهرمانی آسیا در بابلسر پشت سر می‌گذاریم و و برای شرکت در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی آماده می‌شویم.

 وی افزود: شرایط اردو بسیار خوب هست و جا دارد که از اداره کل ورزش و جوانان و هیات وزنه برداری مازندران و بابلسر و دانشگاه مازندران برای برپایی این اردو تشکر کنم. انشاء الله با کسب نتایج خوب در مسابقات پیش رو جواب زحمات آن ها را بدهیم.

 نصیر شلال گفت: ۱۰ وزنه بردار به مسابقات جهانی ریاض و ۷ وزنه بردار هم به بازی های آسیایی هانگرو اعزام می شوند.

 او در پایان گفت: نتایج قابل پیش‌بینی نیست ولی تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم.
خبر مجید غلامی 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار