رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه خبر داد؛
رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: دانشگاه رازی کرمانشاه نخستین دانشگاه در کشور است که به پنجره خدماتی الکترونیک دولت متصل شد.
کد خبر: ۱۱۱۵۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰ 19 July 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمد نبی احمدی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه  که در سالن جلسات ریاست دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه رازی در سه حوزه پیشرو بوده نخست اینکه دانشگاه رازی نخستین دانشگاه در کشور است که به پنجره خدماتی الکترونیک دولت متصل شده است.

وی افزود: مورد بعدی اینکه دانشگاه رازی به عنوان نخستین دانشگاه در کشور مباحث مربوط به خوابگاه‌های متاهلی را به صورت ویژه پیگیری کرد و سامانه کشف خودکار درگاه‌های پرداخت‌های بانکی جعلی در دانشگاه رازی راه اندازی شد.

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه تصریح کرد: توسعه فناوری اطلاعات مهم‌ترین عامل توسعه در همه عرصه‌ها است و دولت سیزدهم به حوزه دولت الکترونیک و هوشمند سازی خدمات توجه ویژه‌ای دارد که در همین راستا دانشگاه رازی نخستین دانشگاهی است که به پنجره واحد خدمات الکترونیک در دولت متصل شد.

احمدی بیان کرد: دانشگاه رازی با راه اندازی مراکز تخصصی مانند مرکز معماری سازمانی، اینترنت اشیاء و آبی نقش قابل توجهی در حوزه فناوری اطلاعات کشور ایفا کرده است.

وی تاکید کرد: دانشگاه رازی با اتصال پنجره خدمات دولت الکترونیک به عنوان نخستین دانشگاه باعث شد که توجه کشور معطوف به این دانشگاه شود و این دانشگاه در بسیاری از زمینه‌ها به توانایی‌های ویژه‌ای رسیده است.

احمدی در پایان خطاب به جمع حاضر در نشست و اهالی رسانه گفت: شما می‌توانید یار و یاور دانشگاه رازی و بازوی قوی برای این دانشگاه باشید.

وی اضافه کرد: خاستگاه مطالبه گری انقلاب بوده و انقلاب ما بر اساس مطالبه گری شکل گرفته لذا ما مطالبه گری اهالی رسانه را نه با نگاه مچ‌گیری بلکه با نگاهی دلسوزانه می‌بینیم، اما در کنار این نگاه می‌توان تیم مدیریتی استان کرمانشاه را برای کمک به دانشگاه رازی پای کار آورد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار