تابناک هرمزگان _مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس در پیامی فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت سیدالشهدا (ع) را تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۱۱۵۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶ 19 July 2023

 

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس به مناسبت فرارسیدن ماه محرم

به گزارش تابناک هرمزگان، در متن پیام علیرضا جعفرپور آمده است:هر سال فرارسیدن ماه محرم، شیفتگان معرفت و عاشقان ایثار را با کاروان کربلا همراه و هم‌نوا می‌سازد و خون پاک شهیدان عظیم الشان کربلا، در رگ‌های تاریخ جوششی تازه می‌یابد و عاشقان دل‌سوخته‌ی حق و حق‌طلبی را شوریده‌تر و تشنگان محبت اهل‌بیت را شیفته‌تر می‌سازد.

نهضت حسینی و حادثه جانسوز عاشورا آن‌چنان بر قلب‌ها تأثیر گذاشته است که هر سال با فرا رسیدن ماه محرم، خون پاک شهیدان عظیم الشان کربلا، در رگ‌های تاریخ جوششی تازه می‌یابد و عاشقان دلسوخته‌ی حق و حق‌طلبی را شوریده‌تر و تشنگان محبت اهل بیت را شیفته‌تر می‌سازد.

این‌جانب فرارسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش را به همه مسلمانان جهان به‌ویژه به ساحت منجی عالم بشریت امام زمان (عج)، مردم مسلمان ایران، دریادلان هرمزگان و خانواده معزز ستاره خلیج‌فارس تسلیت عرض می‌کنم و عزت و سربلندی اسلام و مسلمانان را از درگاه ایزد منان خواستارم.

 

علیرضا جعفرپور_مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار