مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از استقرار ۳۰ پایگاه ثابت و موقت هلال احمر برای خدمت رسانی به زائرین در ایام اربعین امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۵۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵ 20 July 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ غلامرضا علی‌محمدی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر ایلام بیان داشت: ۳۰ پایگاه هلال‌احمر شامل ۱۸ پایگاه ثابت و ۱۲ پایگاه موقت در ایام اربعین امسال به زائرین سیدالشهدا خدمت‌رسانی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه اربعین پارسال ۲۸ پایگاه برای خدمت به زائرین در نظر گرفته شده بود افزود: امسال ۲ پایگاه شامل یک پایگاه موقت و یک پایگاه ثابت به پایگاه‌های امدادرسان ایام اربعین اضافه کرده‌ایم که پایگاه ثابت در محل ۳ راهی کارزان بنا شده و امسال ساختمان آن به بهره‌برداری رسید و تجهیزات مورد نیاز آن نیز شامل آمبولانس و سایر ملزومات، تأمین و در آن مستقر شده است.

‌محمدی بیان کرد: با اضافه شدن شهرستان بدره، تعداد شهرستان‌های درگیر طرح ملی امداد و نجات اربعین حسینی به ۱۰ شهرستان رسیده که از امکانات در نظر گرفته شده برای خدمت به زائرین امام حسین بهره‌مند خواهند شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر ایلام در خصوص ناوگان امدادی پیش‌بینی شده برای اربعین امسال گفت: ۲ فروند بالگرد، ۴۰ دستگاه آمبولانس، ۱۴ دستگاه خودروی نجات، ۲۰ دستگاه خودروی امدادی سبک، ۱۲ دستگاه موتورسیکلت، ۷دستگاه خودروی امدادی سنگین و ۲ دستگاه خودروی ارتباطات، برای این ایام در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه علاوه‌بر تعداد ۱۵۰ نفر کارکنان هلال‌احمر استان، ۸۰۰ نفر از داوطلبین تخصصی در حوزه امداد ونجات نیز در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای، کوهستان و تیم‌های تخصصی واکنش سریع و امداد و نجات موتوری برای اربعین به‌کارگیری خواهند شد، بیان کرد: تیم توانای خواهران به تعداد ۳۳ نفر و تیم واکنش سریع نیز به تعداد ۳۳ نفر در ایام اربعین پیش‌رو در پایانه مرزی مهران مستقر و آماده هرگونه خدمت مورد نیاز به زائرین خواهند بود./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار