مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد از اجرای پویش" هر هیئت آزادی یک زندانی" برای چهارمین سال متوالی در استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۵۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷ 19 July 2023

 
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، سید مسعود عظیمی در خصوص اجرای پویش" هر هیئت آزادی یک زندانی" اظهار کرد: این پویش با هدف فرهنگ سازی در زمینه بخشش و گذشت با شعار "به عشق حسین(ع) میبخشم" و همینطور کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در استان یزد از اول محرم تا پایان ماه محرم اجرا خواهد شد.
 
وی در ادامه گفت: این پویش با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی یزد، شهرداری یزد و سازمان فرهنگی اجتماعی و شهرداری یزد و همینطور با حمایت و همراهی ویژه صدا و سیما مرکز استان اجرا میشود.
 
مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد تصریح کرد: در سال گذشته با اجرای این پویش در ایام ماه محرم تعداد ۱۰ زندانی جرائم غیر عمد و در ماه صفر و به مناسبت اربعین حسینی تعداد ۱۲ زندانی از زندانها آزاد شدند.
 
عظیمی گفت : این پویش در ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا در برای اولین بار در کشور از استان یزد آغاز گردید و حال که در استان یزد شاهد چهارمین سال متوالی این پویش هستیم بسیاری از استانهای دیگر نیز این پویش را اجرا خواهند کرد و امیدواریم در سال جاری نیز مشارکت بسیار بالای اهالی حسینیه ایران را شاهد باشیم.
 
وی از تبلیغات به صورت بیلبوردی و بنری با حمایت شهرداری و سازمان فرهنگی اجتماعی فرهنگی شهرداری یزد خبر داد و گفت: تیزرها و کلیپ های این پویش از ابتدای ماه محرم به صورت مکرر از صدا و سیما مرکز استان پخش و اطلاعات این پویش نیز به صورت زیرنویس اعلام خواهد شد.
 
مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد در پایان گفت: هم اکنون تعداد 52 زندانی مشمول کمک ستاد مردمی دیه در زندانها به سر میبرند که خیرین و نیکوکاران و هییت های مذهبی میتوانند جهت مشارکت در آزادی این زندانیان جرائم غیر عمد کمک ها و نذورات خودد را به شماره کارت مجازی 6668-6666-7270-5041  و  شماره حساب 0108888888002 بانک ملی یا با شماره گیری کد دستوری #1133*6655*  به حساب ستاد مردمی دیه استان یزد واریز نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار