سپاه بیت المقدس استان کردستان
حجت الاسلام "طاها توکلی" به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان معرفی شد.
کد خبر: ۱۱۱۵۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵ 18 July 2023

به گزارش تابناک کردستان، حجت‌الاسلام توکلی عنوان معاونت تربیت و آموزش عقیدتی و سیاسی و جانشینی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر(عج) خوزستان را در کارنامه کاری‌اش دارد.

 

انتصاب مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان

وی از مدافعین حرم حضرت زینب (س) است و مسئولیت حوزه نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی هفت ولی عصر(عج) خوزستان و امام جمعه شهرستان باغملک هم در سوابقش دیده می‌شود.

پیش از این، حجت‌الاسلام علی جعفرنژاد مسئولیت دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان را بر عهده داشت.

 

حجت‌الاسلام توکلی عنوان معاونت تربیت و آموزش عقیدتی و سیاسی و جانشینی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر(عج) خوزستان را در کارنامه کاری‌اش دارد.

وی از مدافعین حرم حضرت زینب (س) است و مسئولیت حوزه نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی هفت ولی عصر(عج) خوزستان و امام جمعه شهرستان باغملک هم در سوابقش دیده می‌شود.

پیش از این، حجت‌الاسلام علی جعفرنژاد مسئولیت دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان را بر عهده داشت.۹

انتصاب مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان

نیروهای سپاه جان بر کف و حافظ امنیت

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در آیین معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه نیروهای سپاه در استان جان و مال خود را در راه حفظ امنیت مردم می‌دهند، گفت: معنویت، موفقیت، مقبولیت و محبوبیت چهار ویژگی یک انسان و مدیر موفق است که نیروهای سپاه از آن برخوردار هستند.

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی بیان کرد: انسان با چهار خصلت بخشش، تواضع، علم و امانت سرآمد می‌شود و به قله رفیع انسانیت دست می یابد.

وی افزود: بنده شهادت داده که در طول سه سال اخیر حضورم در استان، مسئول سابق نماینده ولی‌فقیه در سپاه کردستان به عنوان یک نیروی فرهنگی، جهادی، شجاع، سخت‌کوش، هوشمند، با عقلانیت و با ادب فعالیت کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان ادامه داد: کردستان با حضور نیروهای مستعد، جهادی و تحصیلکرده، یک استان شاخص است و امیدواریم روند پیشرفت همواره رو به جلو باشد و البته موفقیت‌های بیشتری در انتظار سپاه استان خواهد بود

انتصاب مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان

ارتقای امنیت پایدار رسالت اصلی سپاه پاسداران است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان هم با بیان اینکه تامین و ارتقای امنیت پایدار ماموریت اصلی سپاه در کردستان است، گفت: مردم استان کردستان از اخلاص، تواضع و مهمان‌نوازی ویژه‌ای برخوردار هستند.

سردار امان‌الله گشتاسبی افزود: تامین و ارتقای امنیت پایدار ماموریت اصلی سپاه در کردستان است، امنیتی که زیرساخت همه کارها و برنامه‌ها در کشور و استان می‌باشد.

وی با بیان اینکه دشمن سال‌های سال تلاش کرده است آرامشی که به برکت خون شهدا و راهنمایی‌های امامین انقلاب ایجاد شده را خدشه‌دار کند، افزود: حضور رزمندگان سپاه در جای جای استان حاکی از آن است که رسالت اصلی ما تلاش در جهت ایجاد امنیت پایدار است چرا که امنیت بستر همه فعالیت‌ها و تلاش‌ها برای موفقیت‌های پی در پی است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه کردستان همواره مورد طمع دشمنان و ضد انقلاب است، اضافه کرد: افتخارات بسیار خوبی رقم خورده و به برکت خون شهدا امنیت پایدار در استان برقرار است.

سردار گشتاسبی رسالت دوم سپاه و بسیج در استان کردستان را تلاش در جهت استمرار و ارتقای امنیت پایدار کنونی ذکر و بیان کرد: در استان در سخت‌ترین شرایط برای حفظ امنیت تلاش می‌کنیم.

وی بیان اینکه رزمندگان سپاه به صورت شبانه‌روزی در حال جهاد و مبارزه هستند، گفت: امیدواریم خداوند به ما کمک کند که در جهت حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی تلاش و به عنوان سربازان واقعی قدم برداریم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار