مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون و هیئت همراه، شنبه 24 تیر با مدیر کل سازمان حفاظت محیط زیست استان خوزستان دیدار و انتصاب وی را تبریک گفت.
کد خبر: ۱۱۱۵۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵ 17 July 2023

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، مهندس قباد ناصری با تاکید بر اینکه کلیه فرآیندها و پروژه های شرکت بر مبنای استانداردهای زیست محیطی راهبری می شوند، اظهار داشت: در پی رشد جهانی فناوری، اجرای ایده های نوآورانه کارکنان شرکت و تعامل سازنده با شرکت های دانش بنیان می توان گفت که صنعت نفت، دیگر به عنوان یک صنعت آلاینده-حداقل در کشورمان- شناخته نمی شود.

وی افزود: به عنوان مثال،  تقریبا همه پساب های نمکزدایی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون به چاه های دفعی تزریق می شود، 92 درصد گازهای مشعل آن جمع آوری گردیده و میزان نفت سوزی در گودال های سوخت این شرکت به صفر رسیده است که در نوع خود، با توجه به اینکه در شرایط تحریمی قرار داشته و تولید حداکثری را در دستورکار داریم، بی نظیر است.

مهندس ناصری ابراز امیدواری کرد که با تداوم تعامل با کارشناسان سازمان حفاظت محیط زیست، ریسک های مرتبط با مسائل زیست محیطی در استان به ویژه گستره عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون کاملا مرتفع گردند.

دکترداوود میرشکار، مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست استان خوزستان نیز  با  تقدیر از تعهد مثال زدنی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون نسبت به مسائل زیست محیطی، بر همکاری و مشارکت صنعت نفت جنوب در کاهش تاثیر تغییرات اقلیمی و ارتقاء سطح توانمندی استان در توسعه زیرساخت های زیست محیطی تاکید کرد.

برچسب ها: نفت و گاز مارون
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار