سرپرست و سخنگوی باشگاه صنعت ساری از سرگردانی بازیکنان این تیم در فرودگاه مهرآباد خبر داد و گفت: شرکت هواپیمایی کاسپین نیز رفتار مناسبی با مسافران ندارد.
کد خبر: ۱۱۱۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶ 14 October 2015
محمدرضا بحرگردنیکو ادر گفت‌وگو با خبرنگار در شهرستان ساری، اظهار کرد:  ساعت 15:30 دقیقه باید در زمین اهواز با تیم فوتبال فولاد نوین اهواز در زمین اختصاصی این تیم بازی کنیم اما به دلیل نقص فنی هواپیمای 20:30 هواپیمایی کاسپین، اکنون در فرودگاه مهرآباد سرگردان هستیم و برخورد نامناسبی را نیز در پی اعتراض مسافران، از سوی کارکنان این شرکت هواپیمایی شاهد هستیم.
سرپرست و سخنگوی باشگاه صنعت جوان ساری بیان کرد: اکنون حدود چهار ساعت از معطل شدن بازیکنان و سایر مسافران این پرواز چارتر در مهرآباد می‌گذرد و امیدواریم فدراسیون فوتبال، برنامه بازی فردا را به تاخیر بیندازد.
این مسئول ادامه داد: از طریق وکیل نسبت به این بی‌سامانی و ضعف مدیریت شرکت هواپیمایی کاسپین اقدام می‌کنیم، این شرکت موظف بود که با تاخیر هواپیما خدماتی را به مسافران ارائه دهد اما به‌جای اینکه به ما خدمات بدهند، می‌گویند حالا که اعتراض دارید، از شرکت ما خرید نکنید.
بحرگرد نیکو گفت: آخرین پاسخ شرکت هواپیمایی کاسپین به مسافران این است که صبر کنند تا پرواز مشهد ـ تهران که 1:30 دقیقه بامداد چهارشنبه 22 مهرماه به تهران می‌رسد، آنها را به اهواز برساند.
وی در پایان اظهار کرد: بازیکنان نیاز به خواب، استراحت و برنامه‌ریزی مشخصی برای تمرین دارند که همه آنها با مشکل مواجه شده‌اند، اما امیدواریم بتوانیم در صورت رسیدن به زمین اهواز، بازی خوبی را از بازیکنان تیم صنعت جوان ساری شاهد باشیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار