بنای متعلق به نایب رئیس شورای شهر قدمگاه با دستور دادستان و با حضور فرماندار و رئیس دادگستری زبرخان و شهردار قدمگاه به سبب وجود تخلفات ساختمانی تخریب شد.
کد خبر: ۱۱۱۵۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۲ 15 July 2023

به گزارش تابناک رضوی، داشتن دو و نیم طبقه تخلف بنای متعلق به نایب رئیس شورای شهر قدمگاه از زمان حضور شهردار سابق این شهر مطرح بود که این بار با صدور حکم قلع بنا توسط دادستان این حکم اجرا شد.

در همین رابطه، فرماندار زبرخان گفت: یکی از اعضای شورای اسلامی شهر قدمگاه اقدام به ساخت واحد مسکونی غیر مجاز خارج از ضوابط شهری وطرح تفصیلی وجامع شهر قدمگاه در سه طبقه در این شهر نموده بود که به دلیل خارج بودن از ضوابط طرح مصوب شهری به کمیسیون ماده ۱۰۰ رفته و حکم قلع بنا دریافت کرده بود.

محمد عین القضات بابیان اینکه این ملک پروانه گرفته، اما خارج از پروانه و ضوابط آن اقدام کرده افزود: پس از ارجاع به کمیسیون ماده ۱۰۰ در هیئت بدوی حکم به تخریب بخشی از بنا داده و بخشی هم جریمه شده بود که دلیل تخریب این ساختمان قرار گرفتن بخشی از بنا در حریم میراثی و حریم بقعه رضوی بوده است.

وی رعایت قوانین را یادآور شد و افزود: با توجه به اینکه این فرد عضو شورای شهر قدمگاه بوده انتظار است ضوابط و قوانین را رعایت کرده و مجری ناظر بر شهرداری برای اجرای قانون باشد و خودش نباید متخلف باشد.

شایان ذکر است با پیگیری این فرد در دیوان عدالت اداری توقف موقت اجرای حکم صادر شده تا حکم قطعی توسط دیوان عدالت اداری ابلاغ شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار