فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش ماموران کلانتری هفت تیر یک مالخر حرفه‌ای دستگیر و ۶۰ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه کشف شد.
کد خبر: ۱۱۱۵۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰ 14 July 2023

به گزارش تابناک رضوی، سرهنگ احمد نگهبان با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران دایره تجسس کلانتری هفت تیر با رصدهای اطلاعاتی خود به خبری مبنی بر قاچاق گسترده تلفن‌های همراه مسروقه توسط یک تبعه خارجی سابقه‌دار در محدوده شهرک رجایی دست یافتند.

وی با اشاره به اینکه تیم رسیدگی‌کننده پرونده پس از شناسایی متهم به صورت نامحسوس رفت و آمد آن‌ها را تحت کنترل قرار دادند، افزود: ماموران این فرماندهی سرانجام مالخر را که با یک دستگاه سواری سمند برای تحویل گوشی‌های مسروقه با یک سارق در محدوده بلوار میامی قرار گذاشته بود در اقدامی ضربتی دستگیر و در بازرسی از خودروی وی هفت دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف کردند.

نگهبان بیان کرد: در ادامه این عملیات ماموران دایره تجسس کلانتری هفت تیر با کسب مجوزهای لازم قضایی مخفیگاه متهم را بازرسی و پس از هماهنگی‌های لازم قضایی فرد مالخر دستگیر شد.

وی مطرح کرد: پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهم ۶۰ دستگاه تلفن همراه مسروقه که به صورت بسته‌های پنج عددی در داخل دستمال کاغذی بسته‌بندی شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: متهم ۳۰ ساله در بازجویی‌های به عمل آمده به خرید گوشی‌های مسروقه به مبالغی بین یک تا ۳ میلیون تومان از چهار موبایل قاپ و بسته‌بندی آنها برای قاچاق از مرزهای شرقی کشور اعتراف کرد.

وی با اشاره به توقیف خودرو سمند فرد مالخر خاطرنشان کرد: در این رابطه تاکنون ۴۲ نفر از مالباختگان از سراسر شهر مشهد که تلفن همراه آنان توسط سارقان ربوده شده به پلیس مراجعه و گوشی آنها تحویل داده شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس خراسان رضوی، نگهبان گفت: تحقیقات برای کشف دیگر جرائم احتمالی و شناسایی دیگر اعضای این باند با هماهنگی مقام قضایی ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار