امام جمعه شیراز : در چندسال گذشته به علت شیوع بیماری کرونا به هیئت‌های مذهبی لطمه وارد شدو مراسم عزاداری امام حسین علیه در ایام محرم آنچنان که باید و شاید برگزارنشد لذا امسال بایستی به گونه‌ای برنامه ریزی شود تا دسته‌های سینه زنی مجددا احیا شود و با پرچم امام حسین ع در محله‌های مختلف با هماهنگی حرکت کنند. دراین مراسم هم‌چنین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز گفت:امسال پلیس در زمینه‌های مختلف امنیت عزاداران و هیئت‌های مذهبی را تامین می‌کند.
کد خبر: ۱۱۱۴۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴ 13 July 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: پهلوانیان در گردهمایی هیأت مذهبی شیراز با اشاره به این که برای پوشش رسانه‌ای این رویداد مذهبی بزرگ به همکاری هیأت مذهبی نیازمند هستیم گفت. هرچه مراسم عزاداری امام حسین علیه السلام یکپارچه، پیوسته و منسجم‌تر برگزار شود بهتر می‌توان پوشش رسانه‌ای داد.

وی افزود:سومین حرم اهل بیت علیهم السلام یک هویت تاریخی برای شیراز است که رهبر معظم انقلاب آن را بزرگ و پررنگ کرده اند لذا باید تلاش کرد تا عزاداری سیدالشهدا علیه السلام در سومین حرم اهل بیت علیهم السلام بویژه تاسوعاو عاشورای حسینی به نحو مطلوبی پیش روی جهانیان قرار گیرد.
آیت الله دژکام امام جمعه شیراز هم در این مراسم با تاکید بر هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم عزاداری امام حسین علیه گفت. دشمن نقشه کشیده که مارا از امام حسین علیه السلام جدا کند، اما غافل از این هست که عشق به اباعبدالله در وجود ما نهادینه شده است.
آیت الله دژکام گفت. در چندسال گذشته به علت شیوع بیماری کرونا به هیئت‌های مذهبی لطمه وارد شدو مراسم عزاداری امام حسین علیه در ایام محرم آنچنان که باید و شاید برگزارنشد لذا امسال بایستی به گونه‌ای برنامه ریزی شود تا دسته‌های سینه زنی مجددا احیا شود و با پرچم امام حسین ع در محله‌های مختلف با هماهنگی حرکت کنند.
دراین مراسم هم‌چنین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز گفت:امسال پلیس در زمینه‌های مختلف امنیت عزاداران و هیئت‌های مذهبی را تامین می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار