فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: مرزبانان هنگ مرزی و پلیس تایباد در 10 روز گذشته توانستند نزدیک به 18 هزار تبعه افغانستانی غیر مجاز را شناسایی کنند واز طریق مرز دوغارون تحویل نماینده کشور افغانستان بدهند.
کد خبر: ۱۱۱۴۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱ 12 July 2023

به گزارش تابناک رضوی، سردار مجید شجاع ‌با بیان این مطلب افزود: به منظور برخورد با حضور غیرقانونی اتباع خارجی بویژه اتباع کشور افغانستان که بیشترین اتباع غیر مجاز در ایران را تشکیل می‌دهند 17 هزار و 926 تبعه غیرمجاز افغانستانی شناسایی و از طریق هنگ مرزی تایباد به کشورشان بازگشت داده شدند.

وی افزود: مرزبانان هنگ مرزی و پلیس تایباد در 10 روز گذشته توانستند نزدیک به 18 هزار تبعه افغانستانی غیر مجاز را شناسایی کنند واز طریق مرز دوغارون تحویل نماینده کشور افغانستان بدهند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: یکی از وظایف مرزبانان هنگ مرزی مبارزه با ورود غیر قانونی اتباع خارجی به کشور است ودر این راستا از ابتدای سال تاکنون در چندین مرحله اتباع غیر مجاز شناسایی و تحویل کشور افغانستان شده‌اند البته مقصد بیشتر این افراد کشور ایران نیست و این اتباع بیشتر قصد خروج از مرزهای ایران به سمت ترکیه و امارات را دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار