معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان البرز گفت: تسهیلات اشتغال به مددجویان مورد حمایت و هفت دهک پایین درآمدی این استان تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان اعطا می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۴۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴ 08 July 2023

به گزارش «تابناک البرز» کیومرث عدل‌بخش با تأکید بر اینکه اصلی‌ترین هدف این نهاد توانمندسازی از طریق اشتغال‌زایی و خودکفایی است گفت: در سال جاری تسهیلات اشتغال به مددجویان مورد حمایت و هفت دهک پایین این استان تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان اعطا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال از طریق برخی بانک‌های عامل استان انجام می‌شود افزود: به‌منظور مساعدت به مددجویان مجری طرح‌های خودکفایی، اعطای وام‌های اشتغال از بند ب تبصره ۱۶ در تعامل با بانک‌ها، از محل تبصره ۱۸ دستگاه‌های اجرایی استان و صندوق کارآفرینی امید از منابع صندوق امداد ولایت، اشتغال پایدار روستایی و… به گروه‌های هدف پیش‌بینی شده پرداخت می‌شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان البرز با اشاره به شرایط عمومی دریافت تسهیلات اشتغال گفت: ایرانی‌الاصل بودن، انجام خدمت سربازی یا معافیت، سکونت در محله ارائه درخواست، دارا بودن مدارک هویتی (کارت ملی و شناسنامه)، عدم دریافت مستمری از سازمان‌ها و یا نهادهای دولتی، عدم استفاده از وام اشتغال بانک‌ها و سازمان‌ها، سن (بین ۱۸ تا ۶۰ سال از شرایط عمومی وام اشتغال است.

وی همچنین افزود: نداشتن سابقه بیمه و دریافت حقوق و دستمزد از سایر سازمان‌ها و نهاد، توان ارائه تضامین به بانک‌ها، دارابودن مجوزهای لازم پیرامون شغل موردنظر، نداشتن چک برگشتی وام گیرنده و ضامنین از شرایط اختصاصی دریافت وام است.

معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد البرز گفت: مددجویان کمیته امداد و هفت دهک پایین در آمدی برای دریافت تسهیلات اشتغال می‌توانند به دفاتر کمیته امداد امام (ره) و یا نشانی (hayat.emdad.ir) مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار