سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی کرمانشاه خبر داد؛
سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی کرمانشاه گفت: دوره تابستانه «آسو پارک» با هدف سنجش بهره‌مندی کودکان از هوش‌های چندگانه و استعدادیابی آن‌ها در کرمانشاه آغاز به کار می‌کند.
کد خبر: ۱۱۱۳۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷ 06 July 2023

مهدی عبدالمالکی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: طرح «آسو» در کرمانشاه اجرا می‌شود که عنوان این طرح یک نام انحصاری شامل آموزش سواد هزاره سوم است.

وی افزود: یک گروه تخصصی در جهاددانشگاهی از چند ماه گذشته برای تاثیر گذاری بیشتر بر روی رده سنی ۶ تا یازده سال تشکیل شد که تدوین یک برنامه برای تابستان امسال را طراحی کردند.

سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی کرمانشاه تصریح کرد: در این طرح آموزش‌ها در ٢ ماه به کودکان بین ۶ تا یازده سال در قالب برنامه فراغت تابستانه ارائه می‌شود که در قالب مهارت‌های شناختی و غیرشناختی است.

وی گفت: شناسایی توانایی کودک در هوش‌های چندگانه هدف اجرای این طرح است و در مرحله اول اجرای طرح، استعدادیابی کودکان را آغاز می‌کنیم.

این مسئول عنوان کرد: مهارت‌های آموزشی در این طرح در قالب بازی و هیجان است و ١٨ تیرماه برنامه افتتاح دوره تابستانه آن اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای مرحله اول طی ٢ ماه و ارائه آموزش‌های توصیفی به کودکان کرمانشاهی، میزان بهره‌مندی آن‌ها از هوش‌های چندگانه را میسنجیم.

عبدالمالکی آسوپارک دوره تابستانه را مقدمه‌ای برای تاسیس پارک علم و فناوری کودک در کرمانشاه اعلام کرد و گفت: این پارک تا اوایل سال آینده افتتاح می‌شود.

به گفته وی ثبت‌نام در این طرح تا ١٧ تیرماه ادامه دارد که تا به حال ٣۵ نفر در آن ثبت نام کردند، ظرفیت این دوره ۵٠ نفر است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار