فرماندار جدید کامیاران منصوب شد
در مراسمی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، کیانوش ثقفی‌نیا به عنوان فرماندار کامیاران معرفی و از خدمات کیوان شافعی تقدیر شد.
کد خبر: ۱۱۱۳۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴ 04 July 2023

به گزارش تابناک کردستان، در مراسمی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، کیانوش ثقفی‌نیا به عنوان فرماندار کامیاران معرفی و از خدمات کیوان شافعی تقدیر شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان روز سه شنبه در مراسم تکریم و معرافه فرماندار کامیاران اظهار کرد: تلاشهای مجدانه استاندار و مجموعه همکاران قوه مجریه، قوه قضائیه و نمایندگان مجلس در استان کردستان یک اتفاق مبارک در دولت سیزدهم است و همه عوامل مدیریتی و اجرایی به سمت خدمتگذاری بیشتر به مردم و توسعه استان کردستان در حرکت و تلاش هستند.

مهدی رمضانی گفت: در سالهای اول انقلاب به برکت خون شهدا و ایثار و فداکاری فرزندان این مرزوبوم نسخه استعمار را در هم پیچیدیم و خاطره حمله به ایران را از ذهن مستکبران پاک کردیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان افزود: دشمن اکنون در قالب جنگ نرم مشغول سیاه نمایی است و با جنگ ادراکی و شناختی، از طریق رسانه های متعدد ناامیدی و موج منفی به مردم تزریق می کنند.

رمضانی با بیان اینکه راه خنثی سازی این دسیسه‌ها امیدآفرینی در جامعه است، اضافه کرد: با تلاش و مجاهدت باید مسیر را ادامه دهیم و انتظارات مردم را برآورده کنیم، چرا که همه ما رسالت داریم در مسیر تحقق و اقتدار تمدن شکوهمند اسلامی گام برداریم.

وی از خدمات صادقانه و خالصانه فرماندار قبلی کامیاران تقدیر کرد و گفت: آقای شافعی اگر چه بومی شهرستان کامیاران نبود اما همانند یک کامیارانی متعهد و متعصب در راستای خدمت به مردم شهرستان از هیچ تلاشی فروگذار نکرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با تاکید بر اینکه توسعه استان نیاز به مسئولین پیگیر و توانمند، کاری و جهادی دارد، افزود: فرماندار جدید کامیاران، فردی احسن و شایسته و انقلابی است و تجربیات و سوابق علمی و عملی وی نشان می دهد که توانایی مدیریت شهرستان و پیگیری مطالبات مردم فهیم کامیاران را دارد.

رمضانی با بیان اینکه زمان آزمون و خطا گذشته و توسعه نیازمند برنامه ریزی و هدف گذاری است، ابراز امیدواری کرد فرماندار جدید شهرستان کامیاران با برنامه ریزی مدون و هدف گذاری دقیق هماهنگی لازم را بین دستگاههای اجرایی برقرار نموده و راه توسعه شهرستان را هموار کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه مسوولین در جمهوری اسلامی هیچ شأنی بالاتر و فراتر از نوکری مردم ندارند و برای خدمتگزاری به مردم آمده اند، گفت: اگر کسی به هر دلیلی این عنوان را بر نمی تابد، امروز برود و یا جابجا شود بهتر از فرداست.

وی در ادامه با خطاب قرار دادن فرماندار جدید و طرح انتظار کسب رتبه «فرماندار ممتاز استان» از وی بر جدیت و سخت گیری نسبت به تحقق اهداف پیش بینی شده برای هر یک از ادارات شهرستان تاکید کرد.

رمضانی ضمن تاکید بر فسادستیزی فرماندار جدید شهرستان از روسای دستگاههای اجرایی شهرستان خواست که نهایت همکاری را با فرماندار جدید داشته باشند.

معاون سیاسی استاندار کردستان از انتقاد به بدنه دولت استقبال و تاکید کرد: انتقادات مشفقانه همواره کارساز بوده و ضرورت دارد هر انتقادی با تحقیق و آگاهی و شفقت همراه باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار