معاون استاندار ایلام:
معاون استاندار ایلام از اجرای ۲۴ ویژه برنامه در هفته عفاف و حجاب در ایلام خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۳۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸ 04 July 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ محمدسبحان حسنی ۱۳ تیر در جلسه قرارگاه عفاف و حجاب (زیست عفیفانه) استان، اظهار کرد: مسئله حجاب از دیرباز مورد توجه بوده و از همان زمان از اهرم کشف حجاب برای ضربه به دین استفاده می‌شد تا از این شرایط بستری فراهم شود تا جامعه و مردم متدین را تحت تأثیر پیامدهای منفی کشف حجاب و برهنگی قرار دهند.

وی گفت: اقداماتی برای مقابله با کشف حجاب در آن زمان صورت گرفت و افرادی هم در این راه به شهادت رسیدند و جان خود را تقدیم کردند، امروز هم به نحو دیگری و به شکل سازمان یافته، دشمنان اسلام وارد میدان شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی هر کدام در این حوزه تکالیفی دارند که در قالب قانون نیز ابلاغ شده است، اولویت اول قرارگاه عفاف و حجاب استان در مسئله حجاب، تبیین مسئله حجاب، تغییر و تشویق و اقدامات ایجابی است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام تصریح کرد: حجاب به عنوان یک مسئله‌ مهم بر روی حوزه‌های دیگر نیز اثرگذار است، لذا هم‌افزایی و همکاری میان دستگاه‌های اجرایی امری ضروری است.

وی در ادامه از اجرای ۲۴ ویژه برنامه هفته عفاف و حجاب در سطح استان خبر داد و با اشاره به شعار این هفته تحت عنوان «صنوبرترین ریحانه‌ها»، برگزاری نمایشگاه‌های ویژه مُد و لباس ایرانی، اجرای نمایش با موضوع عفاف و حجاب و یادواره شهیده عفاف و حجاب را از مهمترین برنامه‌های این هفته اعلام کرد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار