مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای ایلام:
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای ایلام گفت: در راستای ترویج فرهنگ مهارت آموزی در جامعه «طرح تابستانه مهارت» ویژه دانش آموزان و گروههای سنی ۱۲ تا ۱۸ سال در استان اجرا می شود.
کد خبر: ۱۱۱۳۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲ 04 July 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ مجید ولی زاده اظهار داشت: این طرح از ابتدایی تیرماه سال جاری در استان آغاز و اهداف مهمی را دنبال خواهد کرد که امیدواریم دستاوردهای خوبی در راستای افزایش مهارت نوجوانان و توانمندسازی آنها به همراه داشته باشد.

وی با بیان اینکه آموزش متقاضیان اولویت مهم اداره کل آموزش فنی و حرفه ای است، افزود: سال گذشته چهار میلیون و ۷۰۰ هزار نفر ساعت آموزش های مهارتی در رشته های مختلف در مراکز دولتی و خصوصی استان ارائه شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای ایلام گفت: توسعه و تقویت فرهنگ کار و مهارت‌آموزی، شناسایی استعدادهای مهارتی دانش‌آموزان، کمک به خلاقیت، رشد مهارت‌های کسب‌وکار از اهداف مهم اجرای این طرح است.

ولی زاده در پایان یادآور شد: تفاهم‌نامه «طرح تابستانه مهارت» در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت ‌دانش‌آموزان و کسب آموزش‌های مهارتی متناسب با نیاز بازار کار بین وزارت کار و رفاه اجتماعی، آموزش و پرورش، سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور، کمیته امداد امام‌خمینی‌(ره)، سازمان صداوسیما، دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان بسیج سازندگی امضاء شد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار