بمناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه و دهه تولید و تجارت:
بمناسبت هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا، شهدای قوه قضائیه و بویژه شهید دکتر بهشتی، محمدکاظم صادقیان، مدیرکل صنعت، معدن وتجارت استان یزد به اتفاق رییس خانه صنعت و معدن ، رییس اتاق اصناف و رییس و هیات مدیره اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی با رییس کل دادگستری استان دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۱۱۱۲۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵ 01 July 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، محمدکاظم صادقیان ضمن ابراز خرسندی جهت تقارن هفته قوه قضاییه با دهه تولید و تجارت گفت: این تقارن را به فال نیک گرفته و از همه تلاش ها، تعاملات و همکاریهای مجموعه حوزه قضائی استان با مجموعه صنعت ،معدن و تجارت تشکر و قدردانی می نمایم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت افزود:حمایتها ، دیدگاه و نگرش مثبت مجموعه قوه قضاییه نسبت به بخش صنعت ، معدن و تجارت ستودنی است چراکه باعث رشد در حوزه های مختلف صنعت و معدن از جمله پایین آمدن نرخ بیکاری در استان شده است.

وی ادامه داد: فضای کسب و کار در کشور به سمت تسهیل گری رفته چنانچه خیلی از کارهای حوزه های مختلف مجموعه صمت به صورت سامانه الکترونیکی در حال انجام است که در صورت کنترل سیستم می تواند اتفاقات خوبی را رقم بزند.

صادقیان بابیان اینکه هفته قوه قضائیه فرصت مغتنمی است برای تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد در دستگاه قضا اظهار داشت: یقیناً کار و تلاش در مسیر عدالت‌گستری و احقاق حق خدمتی ارزشمند و فعالیتی الهی است که مسئولان و کارکنان دستگاه قضا انجام می‌دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار