رئیس شورای شهر یزد خبر داد؛
رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: شهرداری یزد در دهه امامت و ولایت بیش از ۲۰۰ برنامه شاد و مفرح برای شهروندان در نظر گرفته است.
کد خبر: ۱۱۱۲۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۰ 01 July 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، عزیزالله سیفی در جلسه علنی شورای شهر یزد با تبریک فرا رسیدن اعیاد قربان و غدیر و ایام دهه امامت و ولایت اظهار داشت: این دهه گرانبها فرصتی مناسب برای تقرب به سوی خداوند سبحان و رسیدن به کمال است که تحقق این امر بدون پیروی از ولایت امکان پذیر نیست.

وی بر لزوم بزرگداشت عید غدیر تاکید کرد و گفت: عید غدیر از بزرگترین و مهمترین اعیاد شیعیان جهان است و باید به بهترین نحو ممکن برگزار شود.

سیفی ادامه داد: در شهر یزد که مراسم عزاداری محرم آن شهرت جهانی دارد، مراسم بزرگداشت عید غدیر نیز به بهترین نحو ممکن باید برگزار شود.

وی، ۹ ذی الحجه روز عرفه را نیز گرامیداشت و گفت: عرفه نزد مسلمانان از روزهای پرفضیلت سال محسوب می‌شود و در منابع روایی اعمالی برای آن برشمرده‌اند که بافضیلت‌ترین آنها دعا و استغفار است.

سیفی همچنین شهادت آیت الله بهشتی را تسلیت گفت و بیان کرد: در هفتم تیرماه سال ۱۳۶۰، دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی، در حالی که جمعی از مسئولان نظام، همچون آیت‏الله‏ بهشتی رئیس دیوان عالی کشور، چهار وزیر، ۱۲ معاون وزیر و ۲۷ نماینده مجلس در جلسه هفتگی حزب حضور داشتند، منفجر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار