امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام بیان داشت : امروز وظیفه ما جبران کوتاهی‌های گذشته در معرفی غدیر است، آن طوری که در برگزاری مراسم و معرفی محرم و عاشورا برنامه ریزی شده، باید غدیر را نیز معرفی و جهانی می‌کردیم.
کد خبر: ۱۱۱۲۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰ 30 June 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛  حجت الاسلام الله نور کریمی تبار بیان داشت :  اگر غدیر به نحو احسن معرفی می‌شد، امروز سرنوشت جهان اسلام این نبود، تفرقه‌ای نبود و این تفرق نیز در واقع به خاطر جدا شدن مردم از ولی بلافصل پیامبر اکرم (ص) است.

وی گفت :هیچ عیدی به عظمت غدیر نداریم و خطبه‌های مختلفی که نسبت به آن وجود دارد، نشان دهنده اهمیت آن است، روزه گرفتن در عید غدیر معادل روزه گرفتن عمر در دنیا است و هدیه دادن و عیدی دادن مورد تشویق قرار گرفته است.

امام جمعه ایلام ادامه داد :ر طول تاریخ نسبت به شناخت عید غدیر کوتاهی و غفلت شده است، احیای غدیر از نیازهای ضروری جامعه ماست، حرکتی که سال‌های اخیر در راستای احیایی غدیر در کشور آغاز شده آثار و برکات فراوانی به دنبال داشته و دارد.

وی ادامه داد : اگر دنیا متوجه شود که خداوند متعال برگزیدگانی معصوم دارد و هدایت جامعه به دست آنها قرار گیرد، دنیا گلستان خواهد شد و مردم خود، زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت و امام زمان (عج) خواهند شد./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار