فرمانده انتظامی استان مرکزی از شناسایی و دستگیری چهار نفر از اعضای باند توزیع مواد مخدر صنعتی و کشف ۹۰ کیلوگرم هروئین در یک عملیات مشترک در اراک خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۲۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰ 27 June 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، سردار هادی رفیعی کیا در تشریح جزئیات افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در پی اقدامات اطلاعاتی از حمل یک محموله مواد مخدر از مبدا شهرهای جنوبی کشور از طریق خطوط ریلی مطلع و تحقیقات و بررسی‌های خود را در این زمینه آغاز کردند.
وی اضافه کرد: با آغاز تحقیقات تخصصی ماموران مشخص شد قاچاقچیان در حال انتقال یک محموله مواد مخدر به مقصد استان‌های مرکزی کشور هستند.
فرمانده انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: با اتمام تحقیقات میدانی پلیس و پس از هماهنگی‌های لازم اقدام عملیاتی برای دستگیری قاچاقچیان و کشف محموله مواد مخدر آغاز شد.
سردار رفیعی کیا ادامه داد: سرانجام تیم های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکزی با هدایت عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا پس از هماهنگی با دستگاه قضایی به محل عبور محموله مواد مخدر در یکی از ایستگاه های راه آهن اراک اعزام و قطار را در ایستگاه سمنگان متوقف می کند.
این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی تصریح کرد: ماموران در همین راستا با هوشمندی و اجرای یک عملیات منسجم توانستند دو دستگاه خودرو را که پس از توقف قطار، مواد مخدر به درون آنها انتقال داده شده بود را متوقف و ۴ نفر را در این رابطه دستگیر کنند.
سردار رفیعی اظهار داشت: در بازرسی از خودروها ۹۰ کیلوگرم هروئین کشف و ۴ قاچاقچی دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار