خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی با صدور بیانیه ای حرکت ناشایست و بی‌احترامی سرمربی تیم فوتبال شادکام مشهد نسبت به یک عکاس خبری را محکوم کرد.
کد خبر: ۱۱۱۲۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶ 25 June 2023

 

به گزارش تابناک رضوی، عصر امروز در بازی بین دو تیم فوتبال مشهدی «شریعت» و «شادکام» که با نتیجه مساوی یک بر یک در ورزشگاه ثامن به پایان رسید، «نیکبخت واحدی» سرمربی تیم شادکام با مشت به «محسن بخشنده» عکاس خبری ضربه زد.

خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی در تقبیح این اقدام در بیانیه ای اعلام کرد: خبرنگار قلم دارد، دوربین دارد، منطق دارد. اسلحه اش کلمه و تصویر است. اهل صلاح و اصلاح است، اما دریغا که در روزگاری و در برابر کسانی باید بایستد که منطق شان، در دست شان گره می خورد و مشت می کوبند به این و آن.

این بیانیه ادامه می دهد:  غره به زوری هستند که در بازو می پندارند. غافل از این که زبان زور گو و دست مشت انداز را هم قانون مهار می کند و هم افکار عمومی آن را در هم می شکنند.

این بیانیه می افزاید:  هتک حرمت خبرنگار و عکاس خبری، توهین به افکار عمومی است؛ اهانتی که پاسخی در خور می طلبد. خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رصوی، حرکت ناشایست یک مربی دست چندم که مصداق اهانت و ضرب و شتم است را قویا محکوم می کند و از نهادهای مسئول اعم از مدیران محترم دستگاه قضا و ورزش می خواهد که قاطعانه جلوی این ‌افراد را بگیرند.

در پایان این بیانیه آمده است: قطعا جامعه رسانه ای استان، با رصد اوضاع تصمیم خود را در مواجهه رسانه ای با این بی ادبی ها خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار