رییس کل دادگستری استان مرکزی گفت: کیفر خواست چهار متهم شهادت «شهید مهدوی‌پور» رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر زرندیه صادر شد.
کد خبر: ۱۱۱۱۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴ 23 June 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی ، حجت‌الاسلام سید عبدالمهدی موسوی با اشاره به اینکه شهید رسول مهدوی پور رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر زرندیه ۱۹ خرداد امسال به علت برخورد عمدی خودرو به وی در جریان عملیات تعقیب و مراقبت عوامل خودروهای شوتی حاوی کالای قاچاق در اتوبان ساوه - تهران زخمی و در ۲۱ این ماه به علت شدت جراحات وارده به شهادت رسید افزود: با صدور دستورات قضایی و پیگیری‌های دادسرای زرندیه و با انجام تحقیقات لازم و بازسازی صحنه جرم و گذراندن تشریفات قانونی و اعلام ختم تحقیقات، ظرف ۱۱ روز پس از شهادت این مامور، قرار نهایی برای چهار تن از متهمان این پرونده تعیین و کیفر خواست صادر شد.
وی یادآورشد: برای متهم ردیف اول این پرونده سه اتهام شامل قتل عمدی شهید رسول مهدوی پور در ماه حرام، فراهم کردن موجبات فرار متهم تحت نظر و تمرد و مقاومت نسبت به ماموران انتظامی در حین انجام وظیفه خطاب به دادگاه کیفری یک ساوه کیفرخواست صادر شده است.
رییس کل دادگستری استان مرکزی ادامه داد: برای دیگر متهمان این پرونده نیز به اتهاماتی از قبیل تمرد و مقاومت نسبت به مأموران انتظامی در حین انجام وظیفه، مساعدت در خلاصی متهم از محاکمه و تغییر و دستکاری شماره انتظامی وسیله نقلیه موتوری کیفرخواست صادر شده است.
حجت‌الاسلام موسوی با توجه به تاکیدات ریاست قوه قضاییه در خصوص برخورد قاطع و بدون اغماض با مخلین امنیت اظهار کرد: پرونده عوامل این جنایت نیز پس از ارسال به دادگاه تا صدور حکم نهایی پیگیری خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار